Joiner dere! :)

6+0 i dag og eneste symptomet jeg har er voldsomt ømme bryster. De er vonde! Og litt metallsmak i munn. Ellers ingenting :p
 
Gratulerer:happy: er 4+4, og har merket trøtthet og mer kvalme i de siste to dagene :)
 
Jeg er 7+6 i dag. Første symptomer var ømme bryster, det kom vel allerede før positiv test. Hadde mensmurringer helt til 6+ ish. Ble kvalm 5+5 :hungover: begynte å spy for en uke siden.
 
Har samme termin som deg, og har heller ikke veldig mye symptomer. Likevel nok til at jeg er veldig trygg på at jeg er gravid. Litt støl i lysken, små murringer nederst i magen og veldig trøtt. Har det dukket opp mer hos deg de siste dagene, eller er det det samme? :happy:
 
Gratulerer så mye! :happy:
Jeg er 8+0 (eller 7+6 alt etter hvilken app jeg bruker).
Merker veldig lite til graviditeten. Trodde puppene skulle blir dritvonde, men der har det skjedd skuffende lite xsmile9
Ellers litt trøtt, lett hodepine. Gråter lett og litt var på enkelte lukter ...

Hilsen ny her inne :greet025
 
Har samme termin som deg, og har heller ikke veldig mye symptomer. Likevel nok til at jeg er veldig trygg på at jeg er gravid. Litt støl i lysken, små murringer nederst i magen og veldig trøtt. Har det dukket opp mer hos deg de siste dagene, eller er det det samme? :happy:
Hei! Gøy med lik termin! Det eneste jeg har nå er hodepine og bittelitt ømme pupper om jeg moser dem ;) så jeg bekymrer meg selvfølgelig mye...
 
Høres akkurat ut som meg :p Er det din første graviditet? Velkommen hit! :)

Gratulerer så mye! :happy:
Jeg er 8+0 (eller 7+6 alt etter hvilken app jeg bruker).
Merker veldig lite til graviditeten. Trodde puppene skulle blir dritvonde, men der har det skjedd skuffende lite xsmile9
Ellers litt trøtt, lett hodepine. Gråter lett og litt var på enkelte lukter ...

Hilsen ny her inne :greet025
 
Høres akkurat ut som meg :p Er det din første graviditet? Velkommen hit! :)

Takk :Heartred
Ja, første og veldig ønsket :Heartpink:Heartpink:Heartpink Håper det går bra med oss alle :happy:
Glemte å nevne svimmelhet ... Hadde ikke tenkt på det som symptom, men det er det jo ... xsmile9
 
  • Liker
Reactions: HJT
Back
Topp