Joiner dere! :)

HJT

Glad i forumet
Hei! Jeg henger meg på denne gjengen. Er nok ikke mer enn 4+6 i dag, med termin 20.09. Mitt andre barn <3 Null symptomer annet enn positiv test, så spent på en senere tul (har mistet i MA før). Men gravid er jeg iallfall, og gleder meg til å henge med dere her fremover! Hvor langt er dere på vei, og er det flere uten så mange symptomer enda? :)
 

Vedlegg

  • IMG_20200115_221410.jpg
    IMG_20200115_221410.jpg
    14,1 KB · Visninger: 47
Gratulerer så masse og velkommen hit :D
 
Gratulerer er 5+6 merker heller ikke så mye til noen symptomer, kommer noen nå og da men ikke noe vedvarende
 
Gratulerer :greet025 og velkommen!
Jeg er 7+3 nå, kvalmen kom snikende 5+5 og slo meg ut rundt 6 uker. Kastet opp siden mandag nå. :sick009 blir spennende å følge med alle her inne, krysser fingrene for mange terminspirer :love017
 
Gratulerer og velkommen :Heartpink
 
Gratulerer og velkommen jeg er i uke 8+1 nå, og symptomene kom ikke før ca uke 5. Var en del bekymret før den tid.
 
Gratulerer og velkommen til oss!
 
Gratulerer! :Heartred
 
Velkommen:happy: 6+5 her. Lite symptomer bortsett fra frysing og trøtthet frem til i dag. For første gang føler jeg meg skikkelig kvalm nå i kveld:wideyed:
 
Velkommen:happy: 6+5 her. Lite symptomer bortsett fra frysing og trøtthet frem til i dag. For første gang føler jeg meg skikkelig kvalm nå i kveld:wideyed:
Takk! Det er rart at kvalmen kommer så plutselig! Det gjorde den med meg også i uke 7 med storebror. Er frysing et typisl symptom?
 
Takk! Det er rart at kvalmen kommer så plutselig! Det gjorde den med meg også i uke 7 med storebror. Er frysing et typisl symptom?
Ja, det finnes en tråd her på det med frysing. Definitivt veldig vanlig!:woot: Kald om dagen og varm om natten:wideyed:
 
Back
Topp