Joggedress i barnehage?

På denne årstia går jenta mi i ullklær stort sett - og så har hun fleecedress utenpå når de går ut. Ellers har jeg null problem med å sende jenta mi i joggedress. Er heldigvis ikke noe "motepress" i barnehagen til jenta mi[:)]

Jeg sender ikke ungen min i bhg i joggedress.

Synes joggedress er slaskete jeg. Han har kun en joggebukse og den har han fått i gave og brukes kun hjemme. Jeg liker kle han pent hele tiden, og det er han vant med. Finnes da mange myke olabukser, og ungen min er overaktiv og har aldri hatt noe problemer med å leke i olabukse.

ORIGINAL: Looney

Synes joggedress er slaskete jeg. Han har kun en joggebukse og den har han fått i gave og brukes kun hjemme. Jeg liker kle han pent hele tiden, og det er han vant med. Finnes da mange myke olabukser, og ungen min er overaktiv og har aldri hatt noe problemer med å leke i olabukse.

Nettopp, vi har flere myke gode olabukser og andre myke bukser som er penere enn joggebukse.

Jeg driter i hva andres unger har på seg. Mine bruker joggedress fordi det er praktisk, behagelig, lett å leke i og greit å ha under utedressen. Her er det ihvertfall ikke kultur for å  "pynte" barna i bhg. Føler ungene har på seg helt hverdagslige klær som tåler å bli brukt. [:)]

ORIGINAL: Looney

da er sønnen min ein stor slask!! :p

Morgan skal ha det komfertablet i barnehagen.
Mye og varme klær om vinteren, lette og bevegelige klær som sommeren.

Har alltid en form for joggebukser/fleece bukser e.l...Og frisker det opp med litt spreke tynne gensere/t-shirts over ulltrøya.

ORIGINAL: Sicily

Jeg driter i hva andres unger har på seg. Mine bruker joggedress fordi det er praktisk, behagelig, lett å leke i og greit å ha under utedressen. Her er det ihvertfall ikke kultur for å  "pynte" barna i bhg. Føler ungene har på seg helt hverdagslige klær som tåler å bli brukt. [:)]

sign denna:)

noen hadde til og me joggedress på gruppebildet..[:-][:D]

altså, det er hva som er behagelig for ungen min som er viktig for meg når jeg skal kle han. ikke hva som er fint, kult, stilig eller hva alle andre har på.
her er det sjelden han har noe annet enn jobbedress eller lignende i barnehagen. oftest bare ullundertøy på inne på vinteren

Legger ikke merke til å de andre barna har på seg jeg. Jeg sender ofte mine i joggedress og bryr meg lite om hva de andre foreldrene gjør.

jeg sender min unge i joggedres sog fleece klær for det er behagelig.
jeg bryr meg ikke om hva andre unger bruker...
men kan også sende i olabukse...

Er ikkje så veldig begistra for joggeklær eg, har ein joggedress ho har fått i gave, den ligger i bytteskapet i barnehagen. Når det skal være sagt liker eg at klærne hennes skal være behagelige på, og finnes da masse klær som er både behagelig OG fine? Må det være enten eller?

Erik går med joggebukse og tynn bomullsgenser de aller fleste dager i barnehagen- en og annen gang insisterer han på å ha på olabukse [;)]

For min del går komforten foran utseendet [:)]

Emilia har på seg vanlige klær i bhg.. Tror aldri hun har hatt på seg joggedress annet enn når hun er hjemme og er syk!

Jr. har kun på seg ullundiser om vinteren, evt. med en joggebukse utenpå om det er kaldt inne o.l.
Høst/vår går han mest i joggedress, evt. bukse og genser.
Om sommeren er det joggedress eller shorts og trøye.

Jr. er ganske rund om magen, og nesten ALLE bukser sitter trangt på ham. Da tar jeg heller på ham et par behagelige joggebukser, altså!
Jeg eeelsker comfy-klær selv, tar alltid av meg buksa når jeg kommer hjem og drar på meg en joggis - hvorfor skal ikke Jr. som tross alt beveger seg mye mer enn meg få ha det like behagelig? [:)]

Her går de i joggedresser ja. Jeg legger bukser som jeg ikke er redd for, som gamle arvede joggeklær i skiftehyllen og jeg... De som jobber der setter mest pris på at klærne er passe varme, og at ungene kan bevege seg i de tror jeg.

Vi bruker ullundertøy og kjole eller joggedress eller andre myke klær. Aldri dongeri i bhg... Kaldt og stivt under dressen når de er ute, og vanskelig å bevege seg i... Jeg bryr meg ikke om hva andre har på barna, jeg velger det som er mest behagelig for de![:)]

Bruker stort sett joggedresser ja.... Men pynter litt innimellom.
Blir jo ofte veldig skitne i barnehagen og da er det greit å ikke 'bruke opp' det pene tøyet. (Med tanke på når de maler og tegner og lager mat å de tingene der, eller når de er ute i søla [:)])

ORIGINAL: suki

Jenta mi går ofte med joggedress. Men innimellom blir det olabukse eller stoffbukse for alle joggebuksene er til vask. Har rett og slett for lite klær, så noen dager er det ikke noe valg på klesfronten. Må bare bruke den ene buksa som er ren! [&:]

Stemmer hos oss også dette, bare at vi sender guttene våre..

ORIGINAL: TauZa

Ådne går som regel bare i ullundertøyet han.. 

Jenta mi også. Hun går i naturbarnehage og er ute det meste av dagen, så jeg ser ikke noe vits i å ha et "antrekk" på utenfor ullundertøyet.
Bukser og gensere annet enn ull blir brukt når vi har fri istedet..

Har ikke mange joggedresser, men hender han får på seg en av de få han har.
Jeg har falt veldig for sånne hele lekedresser og de buksene med sånn god, brei strikk i livet.
Men stort sett går han i body og strømpebukse, det er varmt inne i barnehagen.

Back
Topp