Joggedress i barnehage?

ORIGINAL: mamma050308

Der er en del unger i barnehagen som er fint kledd, men jeg kler nå guttungen i det jeg mener er hensiktsmessig i barnehagen. Joggedress, myke gode bukser å leke i. Så får andre gjøre det de ønsker.

sign denne jeg

Bruge eindel joggedresser i barnehage ja.

ORIGINAL: Lizzy_

Vi bruker joggedress når det passer oss, og det gjør alle de andre også[:)]

sAMME HER.
Men æ pynter henne ofte egentlig, men d e fordi ho har så mye klær ho har fått,så vi må bruke dem føler æ..

gullet går kun i komfort klær jeg har ikke reagert på hva de andre bruker

Vi har fått beskjed fra barnehagen at barna kun skal ha på seg et lag med klær når de blir levert, ellers blir de så varme. Derfor pleier han å ha på seg body og strømpebukse. Da slipper jo de som jobber der å skifte så masse når de skal ut også. Har han på seg dongri, må de jo ta på han noe annet når de skal ut, for det blir jo altfor kaldt på denne årstiden, og så er det jo vanskelig å bevege seg i inne i dressen. 

Sender hu somregel i myke og gode klær. Men nå er vi i en periode der hun skal velge klær selv og da har jeg et krav og det er at hu skal ha strømpebukse + kjole/bukse på utsiden når vi reiser hjemmefra og hu velger helst kjole[;)]

kler ikke ungene mine "pent" når de skal i bhg, selvfølgelig slår mor sine "pyntegener" litt inn av og til feks at farge på bukse og genser matcher litt[;)]
MEN, jeg setter alltid komfort først når det gjelder bhg-klær, dvs som oftes joggebukser, tøybukser el klær som er lette å bevege seg i.
Driter i hva de andre barna har på seg, jeg kler ungen min slik som passer han best[:)]

jeg synes det er så utrolig viktig med begaglige klær i barnehagen. så her bruker hun kun behaglige klær, jeg prøver også å finne fine behaglige klær til bruk hjemme.. jeg synges ikke små barn har noe i stive klær og gjøre om de er hjemme eller i barnehagen..

Vi har som oftest bare ullklær på mini, de er myke og behaglige. Hvis ikke har han myke heldrakter, body m/myk bukse.

Jeg ville aldri gått med joggedress selv, i alle fall ikke ute. Men, går ikke med det hjemme heller. Kunne heller ikke falle meg inn å ta på barnet joggedress når hun går ut av huset. I alle fall ikke joggebukse! Men, som oftest har hun myke skjørt og strømpebukse. Jeg tenker på at det skal være behagelig også[:)]

For meg er det viktig at minsten har noe som er deilig å ha på seg. Når han skal være i barnehagen i alt fra 5-7 timer så er det fint for han å ha på noen myke behagelige klær.
Så han har veldig ofte på seg joggedress. Sånn ca hver dag faktisk.
Så upraktisk med slike "harde" klær når de skal leke og kose seg i mange timer...

Mine bruker som regel bare joggedress... syns det er mest praktisk, da har dem frihet til å bevege seg godt omkring uten at de har på seg en stiv dongeribukse... 

ORIGINAL: Årolilja

Jeg prøver å kle dattern min pent, men det nytter jo f... meg ikke når de barnehage tantene ikke klarer å ta på henne buksa/kjolen igjen etter de har vært ute etc.. irriterer meg grenseløst

Jeg skal begynne å sende henne dit i strømpebuksa

Og hvorfor skal hun være like jålete som morra si når hun går i barnehagen da [8D]

hahaha, hun kan fjolle seg opp når hun er gammel nok til det selv..

Bruker joggdress på mine barn når jeg har lyst, jeg driter oppi hva de andre kler barna sine opp i.

Jeg personlig er ikke så fan av joggedress jeg da[:-] Så her går snuppa mest i genser/topp og bukser. Noen ganger kjoler og skjørt[;)]

Min gutt har ofte på seg tynne ullklær inne i barnehagen.. for å "lette" jobben til personalet i barnehagen når de skal ut.. tenker mest på praktiske når de gjelder klær til junior...

Har tenkt mye på det med å kle ungene i bhg. Noen gaer ser det ut som at ungene skal på fest[&:]

men her går det i ull undertøy og fleece/joggedrakt[:)]

ORIGINAL: Julie*Lucas

Lucas har ofte joggeklær i barnehagen, og det har de andre ungene også.

Thia bruker som regel koseklær i bhg, men Isa har veldig klare meninger om hva haun skal ha på seg så hun vil aldri ha på seg joggedress..[:)]

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Årolilja

Jeg prøver å kle dattern min pent, men det nytter jo f... meg ikke når de barnehage tantene ikke klarer å ta på henne buksa/kjolen igjen etter de har vært ute etc.. irriterer meg grenseløst

Jeg skal begynne å sende henne dit i strømpebuksa

Og hvorfor skal hun være like jålete som morra si når hun går i barnehagen da [8D]

hahaha, hun kan fjolle seg opp når hun er gammel nok til det selv..

Næææi, hun skal være like jålete som meg[8D] Jeg synes uansett de skal kle på dem kjolene igjen. Dem rekker mange kjoler på 1 røykepause ass haha

Back
Topp