Joggedress i barnehage?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Så i den andre tråden om hva vi har på ungene i barnehagen at det var mange som skriver at de har på ungene joggedress i barnehagen. Synes det hadde vært veldig praktisk jeg også, for det er jo mykt å godt å ha på seg. Men her i barnehagen er det ingen av ungene som går i joggedress[8|] Synes ungene er så pent kledd hele tiden, så føler at jeg også må kle ungen min litt pent. Andre som har det sånn i barnehagen? Eller er det vanlig med joggedress i alle andre barnehager enn vår?[&:]

Vi bruker joggedress når det passer oss, og det gjør alle de andre også[:)]

marcus går nesten bare i joggeklær i bhg. de andre har jeg ikke lagt så mye merke til men tror det er variert hva de går med, litt vanlige klær, litt fint og litt joggeklær.

Lucas har ofte joggeklær i barnehagen, og det har de andre ungene også.

Ådne går som regel bare i ullundertøyet han.. 

Vår gutt går ofte i joggedress, eller i ullfrotté-buksene fra Janus (de ser jo også ganske "joggete" ut)

Har ærlig talt ikke sett så mye på hva de andre barna har på seg.
Det bryr jeg meg VELDIG lite om.

Forresten, når jeg leverte i dag så så jeg ei i prinsessekjole
Og iallefal ei i joggedress.

Siden jeg har jente blir det mye strømpebukse og body, med en eller annen kjole over, men hun
er omtrent alltid uten kjole når jeg henter [;)]
Gutta går som oftest også bare i strømpebukser og genser/body, har sikkert hatt en bukse når de kom da [8D]

Hadde ikke giddi å hatt på olabukse etc. er jo ikke no digg å leke i [:-]

Her blir barna "utenfor" hvis de har på seg noe annet enn joggeklær! [8|][:)]
Synes det blir feil å dresse opp barnet i "harde klær" i barnehagen, der lek og aktivitet står i fokus.

Her så får hun noe som er behagelig hele tiden. Men også fint. Fins mye fint joggetøy som er fint. Og så har jeg ofte tights på ho med sånn fine gode kjole overdel eller lignende..

Frida går nesten alltid bare i en strømpebukse og genser/body hun..

Men hadde hatt 0 problem med å sende henne i en joggedress[;)]

ORIGINAL: Lizzy_

Vi bruker joggedress når det passer oss, og det gjør alle de andre også[:)]

Bruker bare joggebukser vi, sjelden de har på olabukser eller andre "fine" bukser. Overdeler er liksom det samme da, de er myke uansett... Men jeg er opptatt av at de skal ha på klær det er lett å bevege seg i, og da er joggebukser aller best![:)]

Har på joggedress/lekedress, kler han ikke "fint" når han skal i barnehagen. De fleste andre ungene i barnehagen går i dongeri/finere klær.

ORIGINAL: Ida82

Her så får hun noe som er behagelig hele tiden. Men også fint. Fins mye fint joggetøy som er fint. Og så har jeg ofte tights på ho med sånn fine gode kjole overdel eller lignende..

Sign!

Frida velger som regel kjole selv. SKjønner henne godt. Er jo veldig praktisk med bare body, strømpebukse og en myk kjole over.
Har ikke så mange joggedresser til henne, men noen joggebukser har hun jo.

mine går bare i behagelige klær hele tiden, synes selv at det å arbeide/trene osv er best i myke gode joggeklær, barna er jo i aktivitet hele tiden og trenger klær som er rommelig og myke=) 

Hun bruker som regel en kosebukse og body.. Ofte har hun bare strømpis og body når jeg henter..
Men idag hadde hun faktisk på seg kjole[:D]
De andre barna brukser som regel også joggeklær tror jeg..

Jeg vil gjerne ha på gutten min joggebukse, men han protesterer for han vil ha sånn tøff bukse med lommer på...[8D] Har en tenåring jeg på 3 1/2 år [;)]

Jeg prøver å kle dattern min pent, men det nytter jo f... meg ikke når de barnehage tantene ikke klarer å ta på henne buksa/kjolen igjen etter de har vært ute etc.. irriterer meg grenseløst

Jeg skal begynne å sende henne dit i strømpebuksa

Back
Topp