Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigI alle dagerNei, når barn skal være skrive og leke seg er da komfort det viktigste! Så lenge det er rent og helt er da joggebukse helt innafor.
Å det kan man vøre uten joggebukse ogsåVil vel si det er tullete av foreldrene som aldri ville gjort det. Tenk så
Ukomfortable de barna er a? I stramme klær laget for å se fine ut... Nei, i bhg skal ungene leke, ha det gøy og ikke mist være opp og ned så joggebukser er perfekt bhgtøy etter min mening![]()
Det finnes absolutt mange gode alternativer til joggebukse, som også er myke og komfortable! Men syns joggebukse er praktisk fordi de tåler litt. Mine jenter går kun i tights, og de blir det fort hull i!Jeg er av de som ikke liker joggebukse og min sønn gjorde heller ikke det før
Det har likevel aldri hindret han u å være aktiv og leke
Det er nettopp det, det finnes mye annet men i sånnr diskusjoner høres det ut som det kun finnes trange jeans eller joggebukser.Det finnes absolutt mange gode alternativer til joggebukse, som også er myke og komfortable! Men syns joggebukse er praktisk fordi de tåler litt. Mine jenter går kun i tights, og de blir det fort hull i!
Samma herHer går det stort sett i joggebukser![]()
Å det kan man vøre uten joggebukse også
Ukomfortable fordi man ikke bruker joggebukse??
Vet om mange jeg som ikke vil barna sjal gå i joggebukse, ser ikke noe galt i det.Ser jo ut ifra det dere skriver at jeg må ha snakket med en gjeng som ikke representerer majoritetens syn på klesvalg i barnehagenJeg ble litt overrasket over holdningen, men det skal sies at det var en samtale med en del "finere" fruer hvor status og fasade betyr mye
![]()
Jeg hadde nettopp en samtale med fire andre foreldre som har barn på samme avdeling som sønnen min. Vi kom inn på temaet "klær", og den ene forelderen sa at hun aldri i verden ville sendt barna sine med joggebukse i barnehagen. De tre andre var fullstendig enig.
Selv sender jeg som regel sønnen på 3 år i joggebukse eller andre behagelige stoffbukser framfor denimbukser. Stive skjorter unngås stort sett også. Selv styrer jeg unna joggebukser på jobben, men så er jo ikke jeg på langt nær så aktiv som treåringen.
Hva mener/gjør dere? Er det ok å sende barnehagebarna i joggebukse eller synes dere det er "slaskete"?![]()