Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde vært ærlig,d har noe m hvilket inntrykk man gir m tanke på ærlighet og slikt.Nærmer seg jo perm.tid Må bare stole på at arb.giver er profesjonell nok til å ikke la graviditeten din styre valget,d er jo ikke lov.Men vær ærlig,d kommer man lengst m
Jeg ville ventet til slutten av intervjuet, hvis ikke de tar det opp så ville jeg sagt det selv. Greit å være ærlig på sånt ellers kommer man fort skjevt ut med ny arbeidsgiver.
Jeg er ansatt i kommunen. Etter 2,5 måneder sa sjefen min (på en konferanse og litt vin innabords) at hun regnet med at jeg kom til å bli gravid og bli borte et år eller to, men at hun mente at jeg passet så godt inn at det var ikke noe problem hvis de fikk meg på langsikt. Tror ikke de er så redd for permisjon i offentlig sektor.
Du kan si noe om at det ikke er helt optimalt, men at du har hatt lyst på den stillingen lenge så du måtte bare søke
Kos deg på intervjuet og er det naturlig så sier du ifra. Bare gi beskjed på hvor lyst du har på jobben så ordner det seg selv som arbeidsgiver selv kan jeg si at det teller veldig mye. Alle vil ha en arbeidstaker som har lyst å jobbe og når det tilbys 100% er spørsmålet alltid (spesielt helsevesenet ) om vedkommende kommer til å klare å jobbe fullt over tid. Gravide har jo rett på tilskudd på jobb gjennom nav. Søkes hver 3 måned. Kan gjelde fra den dagen du unnfanger, spørs grunn . Dette for å Gjøre gravide høy aktuelle for jobber for å holde dem på arbeidsmarkedet. Go for IT !
Du MÅ ikke sifra, men JEG ville gjort det. Du er såpass langt på vei at det ikke er så lenge igjen til permisjon, og jeg tenker at det kanskje ville blitt litt dårlig stemning om de ikke fikk vite det før etter ansettelse.