Jobbintervju i uke 37+0

Lover jo godt! Tror ikke hun hadde gitt deg så store forhåpninger uten at du lå i toppen. De har jo oftebestemt seg før referansesjekk [emoji4]

Litt treig på oppdatering her, MEN fikk telefon onsdag ettermiddag, og det har seg slik at jeg ble innstillt som nr 2 til stillingen denne gangen også(samme var for to år siden)!!!! Vedkommende som ble nr 1 har mer konkret erfaring fra fagfeltet enn meg Og derav mer ansinitet, noe som betyr at de ikke har lovt å gå forbi den personen å tilby meg stillingen som nr 1...(uansett om de vil eller ikke) Jeg velger å se dette som en «seier» i seg selv, både mtp å være høygravid jobbsøker og på jobbintervju, men også å bli nr2 enda en gang til stillingen(Jeei, jeg er enda en svært attraktiv fagperson liksom)!! Det som er litt nervepirrende er at vedkommende som ble tilbudt stillingen ikke har svart ja eller nei til om den vil ha jobben enda, og har frist i morgen (fredag) til å svare. Sååå iløpet av morgendagen kommer den endelige telefonen om nr 1 sier ja eller nei, og sier vedkommende nei går tilbudet til meg[emoji85] ...helt sprøtt. Får bare krysse fingre og tær for at vedkommende trives godt i den jobben den kanskje har og at tilbudet går videre til meg[emoji28][emoji120][emoji51]

Så utrolig artig!

Krysser fingrene for at personen takker nei! Jeg ble innstilt som nr 2 på en jobb en gang, og det er jo litt kjipt å nesten nå helt opp. Men man må jo bare tenke at det er innmari bra gjort blant så mange søkere, og særlig som høygravid er det en prestasjon!

Har ikke hørt noe idag, så må vel bare begynne å innse at vedkommende svarte ja til stillingen og at tiden er brukt til «innskriving» eller slikt, og at leder ikke rakk å ringe idag... Litt nedtur, men som forventet egentlig mtp at det virker som en helt fantastisk arbeidsplass! Skal gi lyd til dere når jeg får konkret beskjed[emoji111]️ Uansett, takk for alle lykkeønskninger, finger og tærkryss og all responsen! Dere er supre[emoji108][emoji51][emoji120][emoji255][emoji173]️

Åå så dumt! Men uansett så har du jo gjort alt du kan og det er jo veldig bra å bli innstilt som nr 2. I tillegg så kommer de nok ikke til å glemme deg med det første :D Når du får snakket med lederen så kan du jo si at du er veldig i interessert i å jobbe der og at de gjerne må kontakte deg hvis det dukker opp noe annet som er aktuelt :)

Idag kom e-posten med svarbrev og navn på den som ble ansatt som nr1 i stillingen. Et kort googlesøk gjør at jeg lett forstår at vedkommende ble førstevalg, en erfaren og stødig, voksen politimann med bred erfaring fra fagfeltet. Blir jo egentlig litt stolt samtidig, mtp at «jeg, frk høygravid» uten direkte erfaring fra det konkrete fagfeltet er nr2 av nesten 80søkere! Må bare ta med meg godfølelsen inn i permisjonen og ha det i bakhodet som jobbsøker til høsten[emoji120][emoji51][emoji108]

TUSEN TAKK til alle dere som heijja på meg her inne![emoji108][emoji122][emoji51][emoji255]

Vær stolt av det. Kan jo da også godt være de har deg i bakhodet om det dukker opp noe mer. Kos deg med innspurten og med barseltid snart

Idag kom e-posten med svarbrev og navn på den som ble ansatt som nr1 i stillingen. Et kort googlesøk gjør at jeg lett forstår at vedkommende ble førstevalg, en erfaren og stødig, voksen politimann med bred erfaring fra fagfeltet. Blir jo egentlig litt stolt samtidig, mtp at «jeg, frk høygravid» uten direkte erfaring fra det konkrete fagfeltet er nr2 av nesten 80søkere! Må bare ta med meg godfølelsen inn i permisjonen og ha det i bakhodet som jobbsøker til høsten[emoji120][emoji51][emoji108]

TUSEN TAKK til alle dere som heijja på meg her inne![emoji108][emoji122][emoji51][emoji255]

Da må du ta det som et kompliment ja :-) de har nok merket seg navnet ditt til evt senere stillinger også [emoji4]

Back
Topp