Jobbintervju i uke 37+0

Så bra intervjuet gikk fint, og at du ble møtt så positivt! :) Krysser fingre for at du gjorde et godt inntrykk. :D

Jeg synes det var kjempekult og tøft at du søkte på jobben selv om du er gravid. Det sier jo at du virkelig er motivert for jobben! Krysser fingrene for at de tenker det samme!

Hørtes ut som det gikk veldig bra. Krysser fingrene for at jobben blir din. Det må være en god motivasjon og noe og se frem til når permisjonen begynner å gå til veis ende og man egentlig vil være hjemme med gullet litt til[emoji7]

Beskjeden var jo at innstilling skulle gjøres ila denne uka, så når jeg ikke hørte noe på onsdag begynte motet å svikte. Tenkte liksom om jeg var nr1 så fikk jeg en Tlf da, og brev i slutten av uka. Fremdeles ingen lyd innen fredag rundt kl 14, og motet sank betraktelig. Begynte å vurdere om jeg greide å gå i uvisshet hele helga å vente, eller om jeg bare skulle ringe for å «rive av» plastret og få den dårlige nyheten rett i fleisen...? Valgte deg siste, MEN ingen dårlig nyhet enda! Hun lederen hadde ikke fått kontakt med MINE referanser enda(manglet to), og avventet innstilling på det!!! Hun lo litt vennlig av fortvilte meg i telefonen som praktisk talt sa alt jeg skrev over her som intro til henne sammenhengende på inn og utpust, og så sa hun; DU LIGGER VELDIG HØYT PÅ LISTA OG ER AKTUELL SKJØNNER DU DA. Så humret hun litt til[emoji12]

Jeg var snar å kontakte referansene for å pushe på at de måtte ta kontakt da jeg enda var aktuell for jobben og virkelig trengte «hjelp» fra dem. Kort tid etterpå fikk jeg bekreftelse fra begge at de hadde snakket med henne. Så nå går jeg bare å tripper og venter på tirsdag....!! (Dette er braaa!! MEN jeg er så forventningsfull nå at fallhøyden er stor om jeg ikke får jobben...[emoji854][emoji102][emoji85][emoji848]) Får bare krysse fingre og tær, for denne vil jeg så gjerne ha!![emoji120][emoji51]

For en thriller!
Tenker at dersom du ikke får jobben ville jeg tatt kontakt med dem når det nærmer seg permisjonsslutt for å se om de har en stilling ledig da for uansett innstilling nå er jo dette utrolig bra for deg!

Heia heia :D

Oi, så spennende, håper virkelig jobben blir din!

Back
Topp