Velkommen i klubben100% sykemeldt nå, og kommer nok til å være det ut resten av svangerskapetDiagnose habituell abort, er konisert så livmorhals er noe forkortet, og storebror ble født litt prematur (uke 36) enda jeg gikk sykemeldt hele forrige svangerskap også.
Så nå får jeg bare ta livet med ro og ruge i vei forhåpentligvis frem til termin denne gangen![]()

Diagnose habituell abort, er konisert så livmorhals er noe forkortet, og storebror ble født litt prematur (uke 36) enda jeg gikk sykemeldt hele forrige svangerskap også.
samtidig har jeg 2 "små" Hjemme (4 og 6 år). Begynner å slite med bekkenet også. Var hos legen i går og vi skal prøve ut 20% sykemelding med det første. Skal tilbake om 2 uker og se hvordan det går
Lite energi, vondt bekken, kynnere, trøtt, uggen/kvalm...kan ikke huske sist jeg følte meg uthvilt. Har jobbet redusert de siste dagene, kjenner at det ikke hjelper så kastet inn håndkleet i dag når jeg hadde legetime og ble 100% sykemeldt. Har ikke noe på jobb å gjøre i denne formen, har virkelig ikke noe å gi. Vil ikke at kundene skal oppfatte meg som sur eller grinete..Blir mest sannsynlig ute hele veien nå siden de i utgangspunktet ikke vil at jeg skal jobbe etter uke 20
Er vanskelig å akseptere at kroppen ikke funker, spesielt nå som "alle" sier at formen skal være så mye bedre! Krysser alt som er for at det glir over snart!