Jobber fortsatt?

Samme skjema som jeg fikk, så bra :) er offentlig ja, er vel ikke så mange ambulanser igjen i det private lengre tror jeg ikke :)
 
Samme skjema som jeg fikk, så bra :) er offentlig ja, er vel ikke så mange ambulanser igjen i det private lengre tror jeg ikke :)
Nei, er nok ikke det! Vi ble offentlig nå 1.1.13, og var vel kanskje de siste?;)
Bra det var samme skjema da!:) var ikke noe problem å få svangerskapspenger her iallfall! Siden vi har det yrket vi har, og ikke kan omplasseres! Hadde jeg hatt amk-kurs, så hadde jeg nok vært der, men det har jeg ikke ;)
 
Lurer på om det er noen som kommer ettee i 2014 men da tror jeg ikke det er flere private :) ja, det er vanskelig å få oss omskulert på arbeidsplassen :p
 
Ble 100% sykemeldt idag. Har høyt blodtrykk og sliter med å puste når jeg sitter oppreist som jeg må i jobben. Er kjipt men må tenke på seg selv de mnd man er gravid. Fikk streng beskjed om å slappe av:oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg blir sykmeldt 100 % fra og med i morgen av. Kjedelig, men sånn er det noe bekkenet ikke fungerer. Jeg jobber på en barnehage hvor det er små muligheter til tilrettelegging og vi går lange turer hver uke, så det er lite kompatibelt med bekkenet :-(
 
Jobber som vanlig, men er for tiden på ferie!
 
Jobber 100% og satser på å gjøre det frem til permisjon, men har ferie akkurat nå:) Jobber på småbarnsavdeling.
 
Jobber forstatt 80% og håper jeg er så heldig å få jobbe til jeg MÅ ut i permisjon. Har kontor jobb med gode muligheter for tilpasset arb. dag :)
Må innrømme at jeg ikke er veldig misunnelig på dere som jobber i butikk! Det må være tungt for rygg og knær!
 
50% sykemeldt fra denne uken. Sykepleier yrket er vanskelig å tilrettelegge, så da ble det slik.
 
Ble sykmeldt 100% på onsdag. Bekkenet streiker skikkelig på venstre side. Fikk henvisning til fysio. De ringte allerede torsdag, med time nå på mandag. Så det blir spennende om de kan hjelpe meg. Er også sykepleier, og bekkenet blir helt knust etter en vakt traskende på det gulvet :(
 
Back
Topp