Jobber fortsatt?

Kining

Flørter med forumet
Hvordan går det med svangerskapet og jobben? Selv har jeg gått over til omskollering men ettersom jeg jobber i ambulansen er det ikke noe å annet jeg kan gjøre så da blir det svangerskapspenger her framover.
 
Jeg jobber fortsatt 80 - 100 % i butikk. Veldig sliten i beina etter endt dag, men velger å "overse" det litt
 
Jeg jobber fortsatt 100%. Sitter mye, så jeg får ofte vondt i ryggen. Men da får man bare gå noen turer og så skal jeg få skrivebord som kan heves og senkes.
 
Jobber også i ambulansen... Jobber ut denne uken, så tenkte eg å gi meg. Formen er tipp topp. Men det er et risikabelt yrke både med tanke på det fysiske, og de psykiatriske pasientene... Så legen min såg helst at eg gav meg på kjøringen nå :-/
 
Jobber også i ambulansen... Jobber ut denne uken, så tenkte eg å gi meg. Formen er tipp topp. Men det er et risikabelt yrke både med tanke på det fysiske, og de psykiatriske pasientene... Så legen min såg helst at eg gav meg på kjøringen nå :-/


Men kommer til å fortsette på legevakten en stund til da :)
 
Jobber fortsatt 100%, og om noen uker blir det 100% studier kombinert med 80% jobb. Spent på om det går, men slik formen er nå tror jeg ikke det blir så altfor galt :)
 
Jobber i ambulansen jeg også, og har gått på svangerskapspenger siden uke 8...
 
Begynte å jobbe for 2 uker siden. Går helt fint om dagen :-D
 
Jeg er sykemeldt, jeg hadde jo permisjon ut mai måned! Da blir jeg sykemeldt ut svangerskapet og..


Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
 
Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning !
Jobber et sted hvor jeg må gå og stå hele dagen, så det nyttet ikke. :)
 
Bekkenløsning og skjev rygg så ble sykemeldt tidlig 50% og etterhvert 100% Ut tiden. Kunne ha søkt svangerskapspenger men da kontrakten gikk ut i august så var det ikke aktuelt å stå som arbeidssøker så sykemelding var eneste alternativ siste 2 Mnd. Begynner å bli tungt merker jeg. Lite jeg orker om dagen. Kan ikke kjøre langt og husarbeid er ork, blir sliten av å støvsuge her hjemme liksom.


:)
 
er sykmeldt 100% pga kraftig nedpress og en nakkeskade som gjør alt veldig tungt. legen regna med jeg kom til å være sykmeldt ut sv.skapet.
 
Svangerskapspenger her også. Har ett belastende yrke.
 
Syns det er kjempe trist, men er 40% sykmeldt :( Jobber egentlig 100% på storbarnsavdeling i barnehage. Hektiske dager med lite mulighet for hvile, og har jo en hjemme jeg må ha energi til, så da ble det slik :/
 
Jobber 100% enda. Kjenner det er hardt å jobbe turnus, og det går hardt utover bekkenet enkelte dager, men men.... Skal vel holde ut en stund til
 
Jobber fullt på hennes&mauritz, og blir student på sykepleien i august :) mangler anatomi faget forå få godkjent 1.året, såskal prøve å få tatt det mens jeg er gravid, og etter fødsel! ;)
 
Jobber fortsatt - still hanging in there ;) Må jo si at jeg merker at det begynner å bli litt tungt.. Sånn litt generelt uten å ha spesielle "vondter". Mye gåing, mye bøying, en del bæring.. + bekkenløsning som blir påvirket av dette. Og blir veldig sliten, så orker ikke stort annet enn å jobbe! Men tenker ikke å gi meg ennå, trives uansett i sving :)
 
Skulle så gjerne jobbet en stund til selv men med tanke på yrke og at jeg nå begynner å bli ganske så framtong så gir jeg meg mens leken er god og jeg kan nyte siste del :) må innrømme at det blir lange dager innimellom men må vel bare gjøre det beste ut av det!;) dere som også jobber i ambulansen, hvilke dokumenter skrev legen ut?
 
Skulle så gjerne jobbet en stund til selv men med tanke på yrke og at jeg nå begynner å bli ganske så framtong så gir jeg meg mens leken er god og jeg kan nyte siste del :) må innrømme at det blir lange dager innimellom men må vel bare gjøre det beste ut av det!;) dere som også jobber i ambulansen, hvilke dokumenter skrev legen ut?

http://www.arbeidstilsynet.no/skjema.html?tid=78135

Dette skjemaet skrev min lege ut, og fylte ut, som jeg tok videre til arb.giver!
Siden vi er offentlig driftet, så fiksa lønningskontoret resten, og jeg får ubetalt lønn som vanlig!

Når jeg var gravid med storebror så måtte jeg i tillegg søke om svangerskapspenger til Nav, det var litt mer styr :p

Er du i offentlig eller privat sektor?:)
 
Ble 100 % sm i går,snufs. Men,m sterke nedpress og er condisert så har jeg nå risikosvangerskap :(
men,men som 3 barns mor får jeg tiden til å gå :)
 
Back
Topp