Jobber du?

100% sykemeldt pga bekkenet.
 
Jobber 100%, og føler formen er super:) mini krever sitt, men føler jeg er mye mindre trøtt og sliten denne gangen enn sist:)
 
Jeg jobber og studerer til sammen 120%, og det går ikke sånn superbra. Har fått veldig plagsom bekkenløsning, i tillegg til at jeg føler meg fullstendig utslitt hele tiden. Det er ekstremt viktig for meg å jobbe så lenge som mulig, fordi jeg er så utrolig glad i jobben min.
 
Jeg jobber enda. Har klart å holde meg i jobben på tross av Hyperemesis gravidiarum, med en 20-30 oppkast i løpet av ett døgn og minus 13 kg på få uker. Så da håper jeg at jeg holder helt til termin :) har to barn fra før og begynte igjen i jobb etter permisjon nå i høst. Så er så utrolig deilig å være tilbake på jobb:D
 
100 % jobb her. Føler energien så smått begynner å komme tilbake, men jeg er ikke så veldig aktiv på fritida, akkurat :p Føler meg stort sett utslitt etter jobb, så jeg priser meg lykkelig for at dette er nummer én. Og for fleksitid :Heartred Har en del oppspart som jeg bruker flittig av nå :p
 
Jobber 100 % og har fått tilbake mye av energien. Gjør alt på årsplanen somkrever ekstra energi og kontroll nå, og legger det mer rolige og enkletil etter nyttår. Kjenner det litt i bekkenet men trener og gjør det jeg kan for å holde det stabilt. Pluss har ingen barn hjemme så kan legge meg litt på sofaen etter middagog sove fra 10 til halv 7 på natta
 
Ja, 100 %. Er alene med en fra før, så kjenner jo at jeg er mye mer sliten. Så nå er det levering i bhg, jobbe, hente i bhg, lage middag og så slukne rundt 21. Lite spennende som skjer i hverdagen med andre ord.
 
50 % sykemeldt på grunn av en kronisk sykdom jeg har fra før som blir forverret ved svangerskap.
 
Jobber 100%,håper å fortsette med det en god stund til før jeg må redusere :)
 
I dag fikk jeg min første sykemelding på ørten år. Etter 15 uker med hyperemesis , minus snart 15 kg, elektrolyttfortyrrelser og ketoner - gikk jeg til anskaffing av en sykemelding på 7 dager. Med to små fra før (under 4 år) hvorav en med større spesielle behov - så føler jeg det var innafor. Tar meg også noen uker ferie i desember og satser på god form i julegave :angelic::rolleyes:
 
100% sykemeldt siden uke 7 pga hyperemesis. Er halvveis nå, ikke mye tegn til bedring enda
 
Jobber fullt, og tenker å fortsette med det så langt det er mulig.
 
Jobber fullt nå, men jobbet først 50% og så 70% frem til uke 14 pga kvalme. Tar det som det kommer videre :happy:
 
Back
Topp