Jobber du?

mrsmama

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Er du i full jobb, eller er du delvis eller helt sykemeldt?

Full jobb hele veien her, men jeg er såååå trøtt og sliiiiten! Dette er nr 4, så de tre andre i huset krever alle sitt i tillegg.
 
Er i full jobb ja, men så har vi ingen barn fra før. Er som deg, sliten. Jeg var gradert sykmeldt i starten, helt til de fant ut det var krystallsyke og kunne gi meg riktig behandling :)
 
Jobber fullt og studerer ved siden av! Har heldigvis en fleksibel jobb som gjør at jeg kan ha hjemmekontor eller kortere dager når kvalmen står på som verst :)
 
100% svangerskapspenger:happy:
 
100% sykemeldt. Jobbet ca 3 uker etter positiv test, så gjorde kvalmen det umulig. Siden hsr kvalmen gitt seg men andre plager dukket opp. Kjedelig å gå hjemme, men risikerer ikke meg selv eller baby for en jobb (som helt ærlig eegentlig ikke føltes så viktig for meg uansett) :p
 
Vært i 100% jobb frem til nå iallefall:)
Eneste er at jeg får dra litt tidligere på kveldsvakter slik at jeg ikke først er hjemme kl. 0100, men heller rundt 23.
 
Jobber, men merker det er veldig travelt og blir fort sliten/orker lite annet med pendling, jobbreiser og en på 1år hjemme!
 
Jeg er 30% sykemeldt, men det er føles som mer siden jeg vanligvis jobber mer enn 100% :p
 
Jobber 100%, i tillegg til deltidsstudier. Kjenner jeg er mer trøtt og sliten nå enn normalt, men håper på at det skal gå bra frem til permisjon. Har ingen plager i forbindelse med svangerskapet.
Forrige gang var det helt annerledes, og var da hjemme med 100% svangerskapspenger fra uke 12:)
 
Jobber 100 %, men kan være ganske sliten når jeg kommer hjem ;p og jeg har ingen andre barn, så all respekt til dere som går gjennom dette med flere barn og også som har andre plager!:)
 
Back
Topp