Kaktus_86
Elsker forumet
Signerer denneButikk er et fag! Basta! En kunst å selge. Og f*** med ikke lett til tider. Blir så irritert på dem som tror det er så enklt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneButikk er et fag! Basta! En kunst å selge. Og f*** med ikke lett til tider. Blir så irritert på dem som tror det er så enklt.
Butikk er et fag! Basta! En kunst å selge. Og f*** med ikke lett til tider. Blir så irritert på dem som tror det er så enklt.
Helt klart xD. Som butikksjef så har jeg mer jobb en dem andre. Men i butikk er jeg bare en selger. Som butikksjef så er jo sjefen til selgerne. Men for kunden er jeg uansett en selger. Og det er gøy. Der er det ikke noe forskjell.Er en kunst å hanskes med vanskelig kunder ogsåmen det er vel også stooor forskjell å være butikksjef og å være butikkmedarbeider ?
![]()
Det er sant! Spesielt når det er snakk om varer til mange tusen.Butikk er et fag! Basta! En kunst å selge. Og f*** med ikke lett til tider. Blir så irritert på dem som tror det er så enklt.
Ja det var litt artigHar selv jobbet på rigg i mange år, og vurderer sterkt å returnere når barna er året. Det er flere småbarnsmødre der ute som jobber 2-3-2-4 eller 2-4, og de fleste får det til å funke hvis gubben trår til når de er på jobb
![]()
Jeg har gått fra å være "vanlig" ansatt til nk og til tider føle at jeg har alt ansvaret. For min del er det faktisk ikke så stor forskjell da sjefen har jobbet kun 40 % siste halvåret.Er en kunst å hanskes med vanskelig kunder ogsåmen det er vel også stooor forskjell å være butikksjef og å være butikkmedarbeider ?
![]()
Ja det var litt artigHar selv jobbet på rigg i mange år, og vurderer sterkt å returnere når barna er året. Det er flere småbarnsmødre der ute som jobber 2-3-2-4 eller 2-4, og de fleste får det til å funke hvis gubben trår til når de er på jobb
![]()