Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så heldig at jeg gjør detJobber med hest på videregående skole, og hest har alltid vært hobbyen min
![]()
hva slags jobb er det??Ja, , jeg har drømmejobbenFull frihet til å legge opp min egen arbeidsdag, stor innflytelse på hva jeg selv skal lage, fantastiske kollegaer, og fri 6 måneder i året, men lønn alle 12 månedene
Gruer meg utrolig mye til neste sommer når jeg må finne meg en 8-16 jobb, for å få hverdagen til å gå opp, etter endt permisjon![]()
hva slags jobb er det??
Ja det var litt artigEr kokk på en båt i NordsjøenMen med en turnus på 4 uker jobb, og 4 uker fri, er det vel ikke alle som ville hatt den jobben, men jeg trives veldig godt
![]()
Ja :-D akkurat nå er jeg utplassert via nav i drømmejobben min! Har søkt på stilling der nå så krysser alt son krysses kan for at jeg får den :-D
Butikk er et fag! Basta! En kunst å selge. Og f*** med ikke lett til tider. Blir så irritert på dem som tror det er så enklt.Jobber i butikk. Men føler ikke jeg kan noe annet så....
Og det er faktisk "vanskeligere" enn hva folk tror. Skikkelig psykisk utmattende.
Men jeg trives![]()