Jobber du med det du virkelig ønsker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Jobber som butikksjef i en herreforretning. Har trivdes med det, men etter permisjonen ønsker jeg en mer 8-16 jobb og ikke helger:) Har noen ideer fremover:)

Drømmejobben er å ta i, vet nesten ikke hva drømmejobben er heller...Trives som sykepleier i hjemmetjenesten:) Men må si at helgejobbing, kveldsjobbing og helligdagsjobbing er noe helt annet (i negativ retning) etter jeg ble mamma.
Skulle ønske mannen tjente fett, så jeg kunne jobbet 75% istedet for 100% nå mens vi er småbarnsforeldre. Det hadde hjulpet:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er ped.leder på småbarnsavdeling, og stortrives!

På (lang)sikt kunne jeg tenke meg å bli logoped :)

Ja, , jeg har drømmejobben :) Full frihet til å legge opp min egen arbeidsdag, stor innflytelse på hva jeg selv skal lage, fantastiske kollegaer, og fri 6 måneder i året, men lønn alle 12 månedene :)
Gruer meg utrolig mye til neste sommer når jeg må finne meg en 8-16 jobb, for å få hverdagen til å gå opp, etter endt permisjon :(

Jeg er så heldig at jeg gjør det :) Jobber med hest på videregående skole, og hest har alltid vært hobbyen min :)

Du har ihvertfall drømmejobben min!!! :D

Jeg har ikke på langt nær drømmejobben, men har funnet ut hva jeg vil studere og etter endt permisjon neste høst setter jeg i gang med en lengre utdannelse. Om det blir drømmejobben utav det vet jeg ikke, men så langt virker studiet å være veldig interessant og utfordrende :)

Elsker yrket mitt, men ikkje arbeidsplassen min :p kollegaer ja, sjef nei :p jobber som regnskapsfører. Så prøver å finne meg en anna jobb, men det skal være som regnskapsfører :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber innen yrket jeg ønsker, men arbeidsforholdene er litt så som så... :)

Ja jobber med det jeg ønsker :) krevende, men gøy :)

Ja, , jeg har drømmejobben :) Full frihet til å legge opp min egen arbeidsdag, stor innflytelse på hva jeg selv skal lage, fantastiske kollegaer, og fri 6 måneder i året, men lønn alle 12 månedene :)
Gruer meg utrolig mye til neste sommer når jeg må finne meg en 8-16 jobb, for å få hverdagen til å gå opp, etter endt permisjon :(
hva slags jobb er det??

Jobben min er helt grei, men brenner ikke for det. Jobb er jobb, trenger den for å tjene penger til familien.

hva slags jobb er det??

Er kokk på en båt i Nordsjøen :) Men med en turnus på 4 uker jobb, og 4 uker fri, er det vel ikke alle som ville hatt den jobben, men jeg trives veldig godt :)

Nja både og :)
Trives godt i jobben min :)

Men siden det ikke er noen reptilparker i Trondheim så får det bare være ;)

Er kokk på en båt i Nordsjøen :) Men med en turnus på 4 uker jobb, og 4 uker fri, er det vel ikke alle som ville hatt den jobben, men jeg trives veldig godt :)
Ja det var litt artig :-) Har selv jobbet på rigg i mange år, og vurderer sterkt å returnere når barna er året. Det er flere småbarnsmødre der ute som jobber 2-3-2-4 eller 2-4, og de fleste får det til å funke hvis gubben trår til når de er på jobb :-)

Nei , jobber i kassa på Rema , men drømmer om å være tømrer eller betongfagarbeider ! <3

Ja :-D akkurat nå er jeg utplassert via nav i drømmejobben min! Har søkt på stilling der nå så krysser alt son krysses kan for at jeg får den :-D

Ja :-D akkurat nå er jeg utplassert via nav i drømmejobben min! Har søkt på stilling der nå så krysser alt son krysses kan for at jeg får den :-D

Lykke til ;)

Jobber i butikk. Men føler ikke jeg kan noe annet så....
Og det er faktisk "vanskeligere" enn hva folk tror. Skikkelig psykisk utmattende.
Men jeg trives :)
Butikk er et fag! Basta! En kunst å selge. Og f*** med ikke lett til tider. Blir så irritert på dem som tror det er så enklt.

Back
Topp