Jobber dere nå eller sykemeldt?

blessed

Betatt av forumet
Begynner på jobb igjen nå etter 6 uker med sykemelding. Formen er ikke noe bedre egentlig :p kvalm og ekstreeeemt trett!

Jeg er sykemeldt tom mandag, håpte jeg kunne begynne på tirsdag. Men det ser ikke lovende ut -.- nå er oppkastene begynt igjen,kvalm og svimmel. Føler meg som verdens verste syter for tiden :/

Jeg jobber. Har ikke hatt noen voldsomme plager annet enn veldig trøtt og kaster opp engang innimellom på jobb. Krysser fingrene for å kunne jobbe lengst mulig :happy::D:p

Ja :) var sykemeldt i 3 uker, men har vært i jobb i en mnd nå.. Jobber hver dag man-fre.. Bedre når jeg er på jobb faktisk, blir kvalmere av å være hjemme

Jeg jobber. Det sitter langt inne å gå til legen for en sykemelding, selv om jeg har vært på nippet flere ganger. Ekstremt kvalm på ettermiddagen, og sovner som en dupp kl 20 på kvelden. Så jeg har egentlig ikke noe liv utenom jobben ...

Jobbet 100% hele denne uken, men var sykemeldt 25% frem til det. Har vært trøtt og sliten denne uken, men overlever. Kvalmen er borte, så jeg har egentlig ingen plager annet enn litt verking i voksende livmor og strekkesmerter i det jeg reiser meg for raskt etc.

Ikke vært sykmeldt pga svangerskapet - ikke oppkast eller andre betydelige plager, heldigvis.
Jobber som tilkallingsvikar så jobber alt fra 5-1 dag i uka. Ønsker meg noe mer stabilt siden jeg ikke føler meg dårlig i det hele tatt :-)

Vært 100% sykmeldt i 2 uker, blir hjemme i 2 til... Hyperemesis, bekkenlåsning, blødning

Både full studie + jobb. Det blir lange dager av det, skole fra 07.30 og rett på jobb kl. 15 for å jobbe til kl. 23.00!
Heldigvis bare annenhver langhelg. Det er tungt men sykemelding er ikke noe alternativ.

Vært sykemeldt i 5 uker.. Begynner 50 % til uken.. Har bekkenløsning med smerter både foran og bak. Så jeg får ikke lov av lege og fysio å jobbe fult.. :-/

Var sykmeldt tidligere, men har vært på jobb 100% i to uker nå, går bare bra det nå heldigvis :-)

Jeg jobber i hjemmesykepleien og vurderer å spørre om omplassering, da jeg har smerter i bekkenet allerede. (Det er smertefullt å gå ut og inn av en bil 30-40 ganger daglig) Vil i alle fall ikke sykemelde meg...

Sykemeldt til tirsdag, da har jeg vært sykemeldt i 5 uker.

Jeg jobber. Har så og si kun vært plaget av ekstrem trøtte og vært noe småuggen.
Men har sluppet unna den værste kvalmen og oppkasten...

Jeg jobber, har tatt 5 egenmeldingsdager. Formen har vært helt jævelig og er fortsatt ille, men litt bedre... Har truga meg veldig... Og slitsomt med to barnehagebarn hjemme...

Jeg jobber og håper på å gå på jobb hele dette svangerskapet;-) var sykemeldt i ca 2 mnd sist og det er de lengste kjedeligste mnd i mitt liv (selv om jeg trengte den sykemeldinga da!)

Jobber, men har bare 75% stilling, med noen ekstra vakter. Har vært kjempe kvalm og trøtt, men føler jeg er enda dårligere når jeg er hjemme.

100% sykemeldt to uker til, krysser alt jeg har for at jeg er bedre og kan jobbe da...

Jobber, og har jobbet siden jeg ble gravid. Er 13+4 nå. Satser på å fortsette sånn! Har stort sett bare vært veldig trøtt og sliten, sovet mye etter jobb.

Back
Topp