Jobber dere fremdeles 100 % ?

Jobber 80 % de siste 2 ukene.. og det fungerer helt utmerket ;)
Første kom tidlig så legen anbefalte sterkt å ha litt å gå på, man skal tross alt gjennom en fødsel. Ingen som takker meg for at jeg ofrer meg for jobben i hvertfall.. Har jobbet 100 % frem til nå da, og hatt et ukomplisert svangerskap..

Jeg har jobbet fult til nå. En uke til permisjon og ble 100% sykmeldt fra idag. Kjenner det er godt for både kropp og sjel nå

Har vert 100%sm de siste fem ukene og det har vert veldig godt. Har tre barn og var veldig sliten og mye vann i kroppen. Ingen annen grunn og legen stilte ingen spørsmål når eg ba om sykemelding på grunn av det. Viktig å ta det med ro nå på slutten om du er sliten.

100 % sykmeldt frem til permisjonen starter. Har vært sykmeldt siden desember.

Har vært sykemeldt så lenge at jeg holder på å bli gaaaal!!!! Sikkert koselig å gå hjemme når man får gjort litt... Men her snakker vi babysteps, støvsuger jeg kjøkkenet, så er d mer enn nok for en dag, å da blir d laaaange dager :-( Missunner virkelig dere som har kunnet være i jobb..

Har vært sykemeldt så lenge at jeg holder på å bli gaaaal!!!! Sikkert koselig å gå hjemme når man får gjort litt... Men her snakker vi babysteps, støvsuger jeg kjøkkenet, så er d mer enn nok for en dag, å da blir d laaaange dager :-( Missunner virkelig dere som har kunnet være i jobb..
Helt enig med deg! Skulle gjerne jobbet fullt.

Jeg jobber 100% I en ekstremt stressende jobb, med lang reisevei. Det er pågående konflikt på arbeidsplassen som Gjør situasjonen ekstra krevende. Er ingenting Igjen av meg når jeg kommer hjem. Jeg tørr rett å slett ikke å dra til legen for å be om sykemelding, livredd for å få "avslag". Jeg er snart 6 måneder på vei.
Du får garantert ikke avslag, legen vil ikke la en sånn situasjon gå utover deg eller barnet. Selv har jeg jobbet 100% frem til torsdag før helgen. Når legen da spurte for 3de gang om det var på tide å kaste inn håndkle og tenke på meg selv skjønte jeg det. Har kun denne uka igjen før permisjon, men hun nektet meg å jobbe mer enn 40% denne uka. Kjenner etter en rolig dag hjemme i dag at jeg burde hørt på legen før. Har ikke følt meg bedre i kroppen og hue på mange mnd. Mitt råd: gå til legen snarest.

Back
Topp