Jobber dere 100%?

Akkurat begynt 40% etter en måned med 100% Sykemelding. Hodepine nesten hver dag og et søvnbehov på 14 t i døgnet gjorde at jeg ikke tok vare på egen helse på en god måte. Når jeg gikk på jobb så var det det jeg klarte den dagen. Alt husarbeid gikk til kjæresten (som aldri har klagd, men jeg får dårlig samvittighet) gikk ikke lenger enn til postkassen med hunden og matlysten var på bunn. Trente virkelig en pause for å komme meg på føttene igjen. Nå jobber jeg 40% og skal vurdere etter 4 uker om jeg skal fortsette slik, gå opp eller ned i prosent.
Føles på samvittigheten når jeg vet at det er mye sykdom og vikarer på jobb. Men nå går min og babyens helse først.
 
Har en 70% stilling til vanlig, så ville ikke jobbet 100% uansett. Men nei. 100% sykemeldt.
 
Jobber 77% ; men får nå tilrettelegging på jobb ifht å slutte av vakta 19-20 tiden i stede for 22.15 og begynne 08.00 i stede for 07.00..hjelper godt kjenner jeg[emoji5]sjefen er superhappy med at jeg kan være noen timer på kvelder og helger;da det er veeeeldig mangel på høyskoleutdannede hos oss da[emoji5]godt det går Ann å tilrettelegge;men kjenner virkelig stell begynner å bli tungt......
 
Jobber i barnehage å jobber 100%, håper på å kunne fortsette med det fram til permisjonstart:happy:
Har heldigvis ingen plager å har verdens mest fantastiske kollegaer som er veldig forståelsesfulle:D
Men skjønner godt at 100% jobb kan bli mye for mange, for til og med jeg som ikke har plager blir ekstra sliten på slutten av dagen å da må d jo være ekstra slitsomt for de som sliter med andre plager i tilegg til bare det å bære fram sin lille skatt:Heartpink
Jeg er veldig takknemlig for at jeg har det så enkelt.
 
Jobber 60%, har gjort det etter jeg fikk første, da hun har spesielle behov og trenger ekstra oppfølging av lege, fysioterapeut og sykehuset. Og ikke orker/klarer lange dager med SFO itillegg til skole
 
Back
Topp