Ja, jeg føler jeg står midt i et skikkelig dilemma.. Jeg har nå gått i vikariat etter vikariat nå i et år i den jobben/stillingen jeg har nå. Men det som nå er greia, er de har oppretta to fast stillinger som jeg helt klart skal søke på, og har veldig store muligheter for å få ! Heldigvis for det
Men "problemet" er at søknadsfristen er nå 1 september, og vi vil en eller gang etter det bli innkalt til intervju (teit nok, når de kjenner meg og jeg allerede går i stillingen
), intervjuet vil da være i midten eller slutten av september, og jeg har ikke lyst å fortelle om graviditeten før det har gått 12 uker..
Jeg kunne godt fortalt det til sjefen min på intervjuet, ( hun vet jo at vi er i etbableringsfasen, både jeg og hun andre som går i den andre stillingen), meen der er en person til som holder intervjuet, og hun har jeg IKKE lyst skal vite det..
Hva gjør jeg da ? Føler jeg måå si det nå før jeg får jobben, så de ikke føler seg lurt når jeg kommer og sier det rett etter jeg evt får stillingen.. Samtidig er jeg redd dette skal ødlegge sjansene mine for å få stillingen, selv om jeg vet det ikke er lov.. Huff, dette ble langt og forferdelig rotete skrevet, men håper der har innspill
Jeg kunne godt fortalt det til sjefen min på intervjuet, ( hun vet jo at vi er i etbableringsfasen, både jeg og hun andre som går i den andre stillingen), meen der er en person til som holder intervjuet, og hun har jeg IKKE lyst skal vite det..
Hva gjør jeg da ? Føler jeg måå si det nå før jeg får jobben, så de ikke føler seg lurt når jeg kommer og sier det rett etter jeg evt får stillingen.. Samtidig er jeg redd dette skal ødlegge sjansene mine for å få stillingen, selv om jeg vet det ikke er lov.. Huff, dette ble langt og forferdelig rotete skrevet, men håper der har innspill