Jobb

En tråd i 'November 2019' startet av susy123, 12 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novemberbamsen Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Jobber litt mer enn 100%, tydeligvis. Men det er ikke noe problem enn så lenge.
    Dog gleder jeg meg helt enormt til vikaren min begynner om et par uker, slik at jeg/avdelingen min får litt mer avlastning. Vi er egentlig for få, så i noen måneder kommer vi til å ha en litt mer normal bemanning, heldigvis.

• Liker Liker x 1
  2. trønderjente27 Glad i forumet Novemberbarna 19

Har jobba 4 dager i 100% nå siden skolestart, men det har jo vært planleggingsdager. Altså, mer enn nok å gjøre - men roligere når ikke elevene er der. Jeg var HELT kaputt...

Jeg er veldig spent på hvordan det blir fremover, men håper jo selvfølgelig at jeg kan holde meg i 100%. Meeen, har kanskje mine tvil.

3. Lille_bille Flørter med forumet Julegavene 2019

Jobber enda 100 %. Arbeidsgiver tilrettelegger så jeg slipper nattevakter fremover, og jeg tror snart jeg kommer til å be om å få slippe jobbreiser. Har et enormt behov for å bare være hjemme nå, merker jeg.

4. Naomi R Blir kjent med forumet

Vært 50% sykemeldt siden uke 14. Føler på meg at denne må justeres. Er så sliten hele tiden!

5. smørblomst85 Flørter med forumet

Har 50% natt, og jobber enn så lenge. Men merker det tar på, både bekkenet, mer nedpress og økte kynnere nå etter jeg startet på igjen etter ferien.
    Har nattevaktshelg nå i helgen, og tar en vakt av gangen.
    Var på kontroll hos legen sist, han mente jeg burde se ann ett par vakter, og heller ha lav terskel for å ta kontakt mtp sykemelding om det ikke gikk.

6. Marvelina Flørter med forumet

Trosset min 50% sykemelding og jobbet fullt denne uken. Endte med smerter i magen i natt, og total kollaps i ryggen og bekken på jobb i dag :( klarte såvidt å gå til bilen, og nå er jeg sengeliggende og klarer såvidt å bevege på meg. Burde ikke ha pushet meg :( ikke verdt det, tips her fra senga<3

7. Pass for all del på deg selv :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. smørblomst85 Flørter med forumet

100% sykemeldt her nå fra i dag.
    Men arbeidsplassen min er ikke helt forenelig med bekkenløsning, mildt sagt, og ikke mulig å tilrettelegge. Så der har jeg rett og slett ikke noe å gjøre.
    Sist svangerskap ble jeg sykemeldt i uke 16.
    Så at jeg nå kun har 6 uker igjen til permisjon, og ikke har vært sykemeldt før nå, syns jeg egentlig er ganske bra.

• Liker Liker x 1
  9. Sushi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Var 100% sykmeldt forrige uke pga kvalme, er det igjen denne uka pga bihulebetennelse...På mandag skal jeg tilbake til legen og få gradert sykemelding. Håper det vil gjøre sånn at jeg blir i jobb frem til permisjon, kjenner selvtilliten sårt kunne trengt den boosten så krysser og håper alt jeg kan:happy:

10. Tulltullhøne Andre møte med forumet

Har jobbet 100%, og er i uke 32 nå. Er sliten, men det går bra. Har heller måttet begrense meg på fritiden. Kortere turer med hunden og flere timer liggende sidelengs på sofaen.

11. Tulltullhøne Andre møte med forumet

Godt høre det er flere lærere der ute som synes det var hardt å starte på igjen. Hvordan går det med deg nå?

• Liker Liker x 1
  12. trønderjente27 Glad i forumet Novemberbarna 19

Hei!

Det gikk greit et par uker, så ble det 50% sykemelding. Jeg har mye kynnere, ligamentsmerter og et litt skranglete bekken - så det hjelper mye å få hente seg litt ekstra inn for å ha energi og kropp til å jobbe 2,5 dager + være sammen med jenta på 1,5 etter barnehagehenting :) Sover i tillegg helt rævva for tida, så godt å kunne få sove litt på dagtid.

Jeg har fri mandager, torsdager og fredager etter lunsj - foreløpig fungerer det bra!

Hvordan går det der?

13. Sekiro Glad i forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Ikke like kjepphøy nå som for 3 uker siden... har hatt 2 intense uker på jobb og er helt skutt. Har heldigvis hjemmekontor, blant annet i dag, og skal legge meg nedpå etter ett Skype møte om 15 min. Jeg sov nesten 2 timer etter jobb i går, slokna som en stein i går kveld og er klar for å sove igjen etter 2 timer jobb... Jeg må justere ned tempoet på jobb... Dette er ikke bærekraftig. Jobber fortsatt 100% og har fortsatt ambisjoner om å gjøre det, men da må jeg ta grep!

• Optimistisk Optimistisk x 1
  14. Tulltullhøne Andre møte med forumet

Oi, ja. Skjønner du trenger å spare litt energi til fritiden også, når du har en aktiv smårolling fra før :happy: Gleder hun seg til å bli storesøster, ellet er det helt uforstående enda?

Her går det bra enda, jobber foreløbig fortsatt 100%, men teller dagene til jeg går ut i permisjon. Hviler mye når jeg kommer hjem..Kjenner jeg blir litt stressa over alt av ansvarsgruppemøter, IOP'er, klassetur osv. som skal presses inn før jeg går ut :(

• Optimistisk Optimistisk x 1
  15. trønderjente27 Glad i forumet Novemberbarna 19

Så bra at du greier å jobbe 100% :) Håper det holder hele veien - men lytt til kroppen!

Ja, det ble noe helt annet å være gravid denne gangen gitt! Ikke bare å slappe av som man vil når man kommer hjem fra jobb :)

Haha, hun skjønner ingenting av det. Så, vi får bare vente spent til midten av november tror jeg :) Men hun har ei dukke som hun kaller baby, så prøver å peke på den store magen min og si baby - samt se på barnesanger på YouTube som handler om å få en baby og bli storesøsken :) Spennende blir det i alle fall!

Lykke til videre på jobb - IOP’er er ikke bare bare!

Del denne siden