Jobb

Jobber litt mer enn 100%, tydeligvis. Men det er ikke noe problem enn så lenge.
Dog gleder jeg meg helt enormt til vikaren min begynner om et par uker, slik at jeg/avdelingen min får litt mer avlastning. Vi er egentlig for få, så i noen måneder kommer vi til å ha en litt mer normal bemanning, heldigvis.
 
Har jobba 4 dager i 100% nå siden skolestart, men det har jo vært planleggingsdager. Altså, mer enn nok å gjøre - men roligere når ikke elevene er der. Jeg var HELT kaputt...

Jeg er veldig spent på hvordan det blir fremover, men håper jo selvfølgelig at jeg kan holde meg i 100%. Meeen, har kanskje mine tvil.
 
Jobber enda 100 %. Arbeidsgiver tilrettelegger så jeg slipper nattevakter fremover, og jeg tror snart jeg kommer til å be om å få slippe jobbreiser. Har et enormt behov for å bare være hjemme nå, merker jeg.
 
Vært 50% sykemeldt siden uke 14. Føler på meg at denne må justeres. Er så sliten hele tiden!
 
Har 50% natt, og jobber enn så lenge. Men merker det tar på, både bekkenet, mer nedpress og økte kynnere nå etter jeg startet på igjen etter ferien.
Har nattevaktshelg nå i helgen, og tar en vakt av gangen.
Var på kontroll hos legen sist, han mente jeg burde se ann ett par vakter, og heller ha lav terskel for å ta kontakt mtp sykemelding om det ikke gikk.
 
Trosset min 50% sykemelding og jobbet fullt denne uken. Endte med smerter i magen i natt, og total kollaps i ryggen og bekken på jobb i dag :( klarte såvidt å gå til bilen, og nå er jeg sengeliggende og klarer såvidt å bevege på meg. Burde ikke ha pushet meg :( ikke verdt det, tips her fra senga<3
 
Trosset min 50% sykemelding og jobbet fullt denne uken. Endte med smerter i magen i natt, og total kollaps i ryggen og bekken på jobb i dag :( klarte såvidt å gå til bilen, og nå er jeg sengeliggende og klarer såvidt å bevege på meg. Burde ikke ha pushet meg :( ikke verdt det, tips her fra senga<3
Pass for all del på deg selv :Heartred
 
100% sykemeldt her nå fra i dag.
Men arbeidsplassen min er ikke helt forenelig med bekkenløsning, mildt sagt, og ikke mulig å tilrettelegge. Så der har jeg rett og slett ikke noe å gjøre.
Sist svangerskap ble jeg sykemeldt i uke 16.
Så at jeg nå kun har 6 uker igjen til permisjon, og ikke har vært sykemeldt før nå, syns jeg egentlig er ganske bra.
 
Var 100% sykmeldt forrige uke pga kvalme, er det igjen denne uka pga bihulebetennelse...På mandag skal jeg tilbake til legen og få gradert sykemelding. Håper det vil gjøre sånn at jeg blir i jobb frem til permisjon, kjenner selvtilliten sårt kunne trengt den boosten så krysser og håper alt jeg kan:happy:
 
Har jobbet 100%, og er i uke 32 nå. Er sliten, men det går bra. Har heller måttet begrense meg på fritiden. Kortere turer med hunden og flere timer liggende sidelengs på sofaen.
 
Har jobba 4 dager i 100% nå siden skolestart, men det har jo vært planleggingsdager. Altså, mer enn nok å gjøre - men roligere når ikke elevene er der. Jeg var HELT kaputt...

Jeg er veldig spent på hvordan det blir fremover, men håper jo selvfølgelig at jeg kan holde meg i 100%. Meeen, har kanskje mine tvil.


Godt høre det er flere lærere der ute som synes det var hardt å starte på igjen. Hvordan går det med deg nå?
 
Godt høre det er flere lærere der ute som synes det var hardt å starte på igjen. Hvordan går det med deg nå?
Hei!

Det gikk greit et par uker, så ble det 50% sykemelding. Jeg har mye kynnere, ligamentsmerter og et litt skranglete bekken - så det hjelper mye å få hente seg litt ekstra inn for å ha energi og kropp til å jobbe 2,5 dager + være sammen med jenta på 1,5 etter barnehagehenting :) Sover i tillegg helt rævva for tida, så godt å kunne få sove litt på dagtid.

Jeg har fri mandager, torsdager og fredager etter lunsj - foreløpig fungerer det bra!

Hvordan går det der?
 
Ikke like kjepphøy nå som for 3 uker siden... har hatt 2 intense uker på jobb og er helt skutt. Har heldigvis hjemmekontor, blant annet i dag, og skal legge meg nedpå etter ett Skype møte om 15 min. Jeg sov nesten 2 timer etter jobb i går, slokna som en stein i går kveld og er klar for å sove igjen etter 2 timer jobb... Jeg må justere ned tempoet på jobb... Dette er ikke bærekraftig. Jobber fortsatt 100% og har fortsatt ambisjoner om å gjøre det, men da må jeg ta grep!
 
Hei!

Det gikk greit et par uker, så ble det 50% sykemelding. Jeg har mye kynnere, ligamentsmerter og et litt skranglete bekken - så det hjelper mye å få hente seg litt ekstra inn for å ha energi og kropp til å jobbe 2,5 dager + være sammen med jenta på 1,5 etter barnehagehenting :) Sover i tillegg helt rævva for tida, så godt å kunne få sove litt på dagtid.

Jeg har fri mandager, torsdager og fredager etter lunsj - foreløpig fungerer det bra!

Hvordan går det der?

Oi, ja. Skjønner du trenger å spare litt energi til fritiden også, når du har en aktiv smårolling fra før :happy: Gleder hun seg til å bli storesøster, ellet er det helt uforstående enda?

Her går det bra enda, jobber foreløbig fortsatt 100%, men teller dagene til jeg går ut i permisjon. Hviler mye når jeg kommer hjem..Kjenner jeg blir litt stressa over alt av ansvarsgruppemøter, IOP'er, klassetur osv. som skal presses inn før jeg går ut :(
 
Oi, ja. Skjønner du trenger å spare litt energi til fritiden også, når du har en aktiv smårolling fra før :happy: Gleder hun seg til å bli storesøster, ellet er det helt uforstående enda?

Her går det bra enda, jobber foreløbig fortsatt 100%, men teller dagene til jeg går ut i permisjon. Hviler mye når jeg kommer hjem..Kjenner jeg blir litt stressa over alt av ansvarsgruppemøter, IOP'er, klassetur osv. som skal presses inn før jeg går ut :(
Så bra at du greier å jobbe 100% :) Håper det holder hele veien - men lytt til kroppen!

Ja, det ble noe helt annet å være gravid denne gangen gitt! Ikke bare å slappe av som man vil når man kommer hjem fra jobb :)

Haha, hun skjønner ingenting av det. Så, vi får bare vente spent til midten av november tror jeg :) Men hun har ei dukke som hun kaller baby, så prøver å peke på den store magen min og si baby - samt se på barnesanger på YouTube som handler om å få en baby og bli storesøsken :) Spennende blir det i alle fall!

Lykke til videre på jobb - IOP’er er ikke bare bare!
 
Back
Topp