Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har trappet ned i 2 omganger. Jobbet først 40% i 6 uker, deretter 50% i 3 uker og nå er jeg sykemeldt 100% i 3 uker (2 av de skal jeg egentlig ha ferie) håper på å kunne gå tilbake til 50% i september og ut svangerskapet. Men vi får se hva kroppen sier i slutten av august.
Føler det som et skikkelig nederlag. Men har en meget stressende jobb med mye press, kombinere det med medfødt defekt i ryggen og utmattelse så har jeg ikke hatt så mye valg egentlig
Jeg har følt meg sinnsykt trøtt for en uke siden ca., følte meg totalt tappet for energi. Begynte å ta jerntabletter annenhver dag og nå har det blitt mye bedre burde kanskje ha sjekket blodprosenten først, men forrige gang jeg gjorde det lå den i nedre sjikte så regnet liksom med at den ikke akkurat hadde steget siden sist.. men prøv noen dager med jern og se om det hjelperEr det noen av dere som føler seg utrolig trøtt?
Jeg sliter veldig med å våkne opp om mårran, i tillegg til at det føles ut som sandpapir i øynene.
Er det vits å sjekke blodprosenten? Vil den være nøyaktig? Eller kan det være noe annet, eller bare så enkelt at sånn er det bare.
blodprosent og jernlager kan være greit å sjekkeEr det vits å sjekke blodprosenten? Vil den være nøyaktig? Eller kan det være noe annet, eller bare så enkelt at sånn er det bare.
Jeg tar ekstra jern annehver dag pluss de vanlige vitaminene hver dag (med jern)..Jeg har følt meg sinnsykt trøtt for en uke siden ca., følte meg totalt tappet for energi. Begynte å ta jerntabletter annenhver dag og nå har det blitt mye bedre burde kanskje ha sjekket blodprosenten først, men forrige gang jeg gjorde det lå den i nedre sjikte så regnet liksom med at den ikke akkurat hadde steget siden sist.. men prøv noen dager med jern og se om det hjelper