Jobb

Første dag på jobb unnagjort. Jeg spiste to skiver, ett eple, fire kjeks, ei pølse og en sandwich før kl.13. Da var jeg endelig mett og ikke lenger kvalm. Sovna momentant da jeg kom hjem og sov halvannen time [emoji85] Hvordan skal dette gå...

Hvordan gikk det med dere andre?
Hahaha, det var godt du fikk spist da :)

Det gikk overraskende greit, fikk i meg frokost og holdt koken ok. Trøtt og sliten, så har dubba en times tid nå, men 2åringen var også småpjusk så han sovna sammen med meg. Da sover ikke jeg så godt. [emoji14]

Det gikk veldig fint på jobb, heldigvis:) Var ekstremt oppblåst i magen, men ellers ingen plager. Når jeg kom hjem derimot har jeg vært helt nede for telling. Har lagt rett ut siden jeg kom hjem og ikke orket å gjøre noen ting. Kjennes ut som jeg har løpt maraton..:dead:

Gikk ok. Er ikke effektiviteten selv.. og veldig mye luft i magen! Har ligget strak ut siden jeg kom hjem

Jeg spydde endel før jobb, og sover så dårlig for tiden, så ble bare 3 timer med urolig søvn i natt. Ringte legen på vei til jobb, fortalte om situasjonen og sa at jeg ønsket en sykemelding. Legekontoret skulle ringe meg opp igjen, men hørte ikke noe[emoji19] Måtte lide meg gjennom arbeidsdagen med brekkninger og svimmelhet. Føles litt som å være full[emoji43] Så tenker jeg får holde ut en dag til også forhåpentligvis få en sykemelding. Fikk meg heldisvis en time på øyet på soffan når jeg kom hjem[emoji57]

Ser det er noen flere sykepleiere her. Hvordan gjør dere det med smittepasienter? Går dere inn eller får dere styre unna de i graviditeten?

Ser det er noen flere sykepleiere her. Hvordan gjør dere det med smittepasienter? Går dere inn eller får dere styre unna de i graviditeten?

Har ikke hatt smittepasient foreløpig, men jeg tror jeg vil styre unna dersom vi får inn det, hvis ikke det er heeelt nødvendig at jeg går inn.

Kanskje noen som har erfaringer med dette fra tidligere?

Puh. Gikk fint på jobb i dag, men gir jo alt av meg. Når jeg kommer hjem kollapser jeg. Orka neste ikke hente i barnehagen, og sovna momentant når jeg kom hjem. Sov halvannen time, våkna til kveldsmat og nattakos. Uff [emoji22] Kjedelig å gi alt til jobb og ikke ha energi til egne barn [emoji30]

Back
Topp