Jobb

Jeg er fortsatt i permisjon med nr 1, håper jeg kan jobbe litt igjen fra 12 desember.
Gruer meg litt til å fortelle, da jeg har byttet avdeling på jobb, og de trenger meg visst der veldig ;)
Men de har egentlig noe de skulle ha sagt, jeg satser på å jobbe selvom formen er drit nå, så håper jeg på at jeg klarer litt iallfall :)

Eg trur ikkje det blir noe problem å fortelle det på jobben. Har egentli sagt at vi ikkje skal ha fleire, men fleire av dei eg jobba med har henta frampå om at vi må no ha en til:happy: eg er sjef på min avdeling, men må jo informere mine overordna! Det kjem eg nok til å vente litt til, så lenge formen er fin og det ikkje vise så mykje enda :happy::happy:

Har fast jobb, men har ikke jobbet der veldig lenge. Så ser for meg at det blir litt armer og bein for å skaffe vikar, men den må de bare ta. Har dessverre gjort meg litt for uunnværlig med for mange oppgaver... straffer seg nå. Og så håper jeg de også kan glede seg litt over at vi får det til, om det går bra hele veien!

Startet i ny jobb i juni og har et elendig forhold til sjefen, så han prøver å gi meg sparken nå. Gruer meg uendelig til å si noe, så jeg venter til jeg ikke har noe annet valg. :-/

Har hatt fast jobb i et halvt år, og venter med å si det til sjefen hvertfall til etter uke 12. Tror det skal gå bra, har et godt forhold til sjefen min :)

Jeg har fast jobb som nattevakt (75%). Er ikke bekymret, tenker lederen vil finne på noe der. Jeg er spent på hvor lenge jeg vil klare vaktene mine og hvis kvalmen blir like ille som forrige svangerskap da er løpet kjørt...:wtf:

Startet i ny jobb i juni og har et elendig forhold til sjefen, så han prøver å gi meg sparken nå. Gruer meg uendelig til å si noe, så jeg venter til jeg ikke har noe annet valg. :-/

Jeg håper du har kontakt med fagforeninga og tillitsvalgt så du får litt hjelp. Kanskje du skulle vurdert om det er lurt å si det tidlig? Det gjør det ihvertfall ikke lettere å sparke deg.

Sist jobbet jeg ca 1 mnd før jeg ble gravid og sa det når jeg var 8 uker på vei. Gruet meg så ille, hun ble kjempe glad på vegne og alt var positivt :)

Har fast jobb. Arb.giver har bare med å bli glad på mine vegne...det er jo en glede! :) regner med at hun blir det og altså :)

Er fast kommunalt ansatt, men et års vikariat på arbeidsstedet jeg er nå. Foreløpig termin sender meg i permisjon tre-fire uker før vikariatet går ut, så tror det går helt fint her. Men jeg er som deg veldig spent på om jeg blir plaget av kvalme, og eventuelt om hvordan det påvirker jobben min, og hva arbeidsgiver vil si til det.

Noen som har fått seg jobb når de har vært gravide? Har dere da nevnt det på intervju? Har bare en deltidsjobb, og et lite og kort vikariat. Ble ferdigutdannet i vår og har vært vanskelig å få jobb uten erfaring.. :(

Noen som har fått seg jobb når de har vært gravide? Har dere da nevnt det på intervju? Har bare en deltidsjobb, og et lite og kort vikariat. Ble ferdigutdannet i vår og har vært vanskelig å få jobb uten erfaring.. :(
Jeg har ikke det, men jeg ville ikke nevnt det. Du er ikke pliktet til å si noe.

Jeg har 20% fast og går totalt 100-110% :)
Hr blir det nok godt mottatt fra de fleste - kan få en komentar av sjefen, men ho bare er sånn :)

Fast jobb

Jeg er fulltidsstudent, så for at vi skal ha noe foreldrepenger å kunne ta permisjon av, jobber jeg deltid ved siden av. Har to jobber innenfor reiseliv der jeg er ansatt som timevikar. Dette vil si at dersom noe skulle skje og jeg hadde blitt sykemeldt, så får jeg ingenting, iom at jeg er student som jobber ved siden av. Skikkelig kjipt om noe skulle skje! Jeg har jo mine faste vakter, men de blir satt opp en mnd i forveien kun. Krysser fingrene for et frisk og godt svangerskap!

Har et vikariat som går ut før jul, og en 20% fast stilling i helgene pluss at er jeg deltidsstudent som ikke har krav på stipend... Jeg er tilkallingsvikar i barnehage og har fått en del timer der, men føler meg ganske usikker ift økonomi. Heldigvis har samboeren fast og trygg jobb!
Har du ikke krav på studielån da? For da får du jo isåfall alt som stipent i 49 uker når du går ut i perm.

Har du ikke krav på studielån da? For da får du jo isåfall alt som stipent i 49 uker når du går ut i perm.

Det er jeg veldig usikker på.. jeg går to deltidsstudier. Det ene er totalt 60 studiepoeng fordelt på 2 år, altså 15 i halvåret, mens det andre studiet er totalt 30 studiepoeng, med 0 studiepoeng høst og 15 studiepoeng vår x 2..

Back
Topp