Jobb

okt15<3

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Flere som har begynt i jobb igjen? Hvordan syns dere det går?

Nå har jeg vært tilbake i jobb i en uke, og er overrasket over hvor greit det går. Var lenge bekymret for legging, da han tidligere har vært avhengig av puppen for å sove (jeg jobber skift, så far må noen dager legge han/ ha han alene på natten). Men plutselig datt alt på plass føler jeg. Plutselig tok han smokk, etter å ha spyttet den ut i 6-7 måneder, plutselig tar han flaske og plutselig godtok han NAN. Nå er han en drøm å legge, for han trenger bare smokken sin. Far legger oftest nå, så han skal bli vant med at begge kan legge han. Jeg ammer når jeg er hjemme, så får han NAN på natten de nettene jeg er på jobb.

Det som overrasket meg mest er hvor avslappet jeg er på jobb. Tenker at far har full kontroll hjemme. Og så er jeg bare en 5 min. kjøretur unna hvis det skulle være noe :)
 
Jeg begynner i jobb igjen i morgen, og gruer meg :( men regner med det blir bedre etterhvert :)

Hvordan gjør du det ifht amming når du ikke er hjemme? Pumper du på jobb eller hopper du bare over ammingene?

Er redd jeg mister melka helt når jeg begynner i jobb igjen og ikke får ammet like mye som nå.
 
Jeg begynner i jobb igjen i morgen, og gruer meg :( men regner med det blir bedre etterhvert :)

Hvordan gjør du det ifht amming når du ikke er hjemme? Pumper du på jobb eller hopper du bare over ammingene?

Er redd jeg mister melka helt når jeg begynner i jobb igjen og ikke får ammet like mye som nå.

Jeg ammer før jeg går på jobb og når jeg kommer hjem igjen. I det siste har jeg nesten bare ammet kvelden og natten, så får ikke noe spreng på den tiden jeg er vekke. Føler heller ikke at melken er på vei vekk.

Håper jeg kan fortsette som dette til han nærmer seg året, men hvis melken forsvinner, så går det egentlig greit. Selvom det er litt trist.

Lykke til med å gå tilbake i jobb :) Håper du får en fin start!
 
Har jobbet 10 uker.. nå har jeg permisjon til 22 sept
 
Ja! Går bra :) har ferie nå da etter å ha jobba 1 uke :p
 
Back
Topp