Jobb

Holder ut.. Er skikkelig dårlig når det står på, men helt OK når det er på sitt beste.. Vurderer en prosent sykemelding, men vet de trenger meg på jobb

Jobber som servitør så mye gåing :) kobber mellom 7-10 timer hverdag. Håper å holde ut til mai :p bare jeg får slippe de værste julebordshelgene er jeg fornøyd :p

Jeg holder ikke ut lengre :sorry: Jobber på ett travelt sykehjem, full fart hele tiden, rekker ikke å sette meg ned.
Er så kvalm, å så utrolig trøtt og sliten konstant. Klarer ikke å ta meg av sønnen min noe særlig etter jobb, så det må mannen ta seg av. Nå er mannen på en utenlandsreise til søndag. Og jeg holder nesten ikke ut. Stakkars barn, føler meg som ei skikkelig dårlig mor akkurat nå, ostesmørbrød til middag liksom.. :( og myye tv tid :(

Men hva skal jeg gjøre. stillingen jeg har fast er så liten, så jeg må bare ta på meg alle ekstravakter som jeg kan...
Men jeg holder nesten ikke ut lengre... :( men må jo ha pengene! noen i lignende situasjon?
Om du blir sykemeldt skal du uansett ha utbetalt det som er en vanlig månedslønn for seg. Altså om du har jobbet mye ekstravakter skal dette taes med i sykepengegrunnlaget. Vikarer blir jo sm de også.

Begynner til uka igjen og ferdig med mammaperm. Men formen er helt forferdelig... Var ute med begge barna idag og var så kvalm og dårlig. Aktivitetene gjorde meg bare verre og har gjort at jeg ikke klarte noe annet enn sofaen resten av dagen... Spent med første jobbdag på tirsdag...

Begynner til uka igjen og ferdig med mammaperm. Men formen er helt forferdelig... Var ute med begge barna idag og var så kvalm og dårlig. Aktivitetene gjorde meg bare verre og har gjort at jeg ikke klarte noe annet enn sofaen resten av dagen... Spent med første jobbdag på tirsdag...

Har nå jobbet en uke etter mammapermen gikk ut, og det er veldig todelt. Deilig å ikke ha ansvar for barna på morgenen også er jo mannen hjemme og gjør det meste. Men er tungt å jobbe... Jeg må jo søke om å få 100% stilling igjen (jobber nå 80), men får ikke det før januar og fram til da må jeg bevise at jeg klarer å jobbe. Så kan ikke bare sykemelde meg heller. Blir noen tøffe uker fremover!

Er sykmeldt på grunn av bekkenet og kjenner kroppen trengte litt pustepause. Går fortsatt skole på kveldstid, og det tar all energi

Sykemeldt i fjerde uke nå og har sykemelding ut november. Bruker dagene på sofan, vi blir gode venner...

Jeg har heldigvis mulighet til å jobbe hjemmefra så jeg deler dagen opp litt

Ringte meg syk i dag. Er så dårlig, sovet stort sett hele dagen,- for å unngå kvalmen :( lurer på om jeg burde ringt til legen og fått en sykemelding... Klarer ikke ta vare på 2 åringen min selv, er avhengig av hjelp :(

Ringte meg syk i dag. Er så dårlig, sovet stort sett hele dagen,- for å unngå kvalmen :( lurer på om jeg burde ringt til legen og fått en sykemelding... Klarer ikke ta vare på 2 åringen min selv, er avhengig av hjelp :(
Det er lov å be om sm da :)

Jeg har vært sykemeldt 3 uker nå og har 2 uker igjen på denne sykemeldingen.. Ser ikke for meg at jeg kommer meg i jobb på en stund på grunn av at jeg fortsatt er så kvalm og har gått en god del ned i vekt (føler jeg snart er ett vandrende sjelett). Heldigvis er de veldig forståelsesfulle på jobb så jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet i det hele tatt!
Og det bør ingen ha som sykemelder seg samme hvor travelt det er på jobb. Noen ganger må man faktisk være egoistiske og tenke på seg selv først, og spesiellt nå som vi ruger på noe så utrolig viktig!

Jeg ble også nylig sykemeldt 100 prosent pga heftig morgenkvalme og oppkast daglig. Har fått to uker, så håper jeg det blir bedre etter det, i det minste at jeg kan jobbe litt.. liker å jobbe og gjøre noe.. og hyggelig med litt sosialt.. om jeg orker:P. Egentlig så er jeg så sliten og trøtt uansett så er egentlig litt deilig å leve i den asosiale bobla mi hjemme og måtte slippe og tenke og styre så fælt, nå høres jeg kjip og slaskete ut men.. jeg er IKKE sånn til vanlig. Jeg trener egentlig vanligvis 3 ganger i uka med tung styrketrening så.. jaja får bare være tålmodig.. går vel over alt dette i 3 mnd får vi håpe..

Back
Topp