Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får bare holde oss i aktivitet og ute frem til formen er bedreHar merket at å være ute og i aktivitet hjelper for meg også! Hadde ikke trodd det![]()
Om du blir sykemeldt skal du uansett ha utbetalt det som er en vanlig månedslønn for seg. Altså om du har jobbet mye ekstravakter skal dette taes med i sykepengegrunnlaget. Vikarer blir jo sm de også.Jeg holder ikke ut lengreJobber på ett travelt sykehjem, full fart hele tiden, rekker ikke å sette meg ned.
Er så kvalm, å så utrolig trøtt og sliten konstant. Klarer ikke å ta meg av sønnen min noe særlig etter jobb, så det må mannen ta seg av. Nå er mannen på en utenlandsreise til søndag. Og jeg holder nesten ikke ut. Stakkars barn, føler meg som ei skikkelig dårlig mor akkurat nå, ostesmørbrød til middag liksom..og myye tv tid
Men hva skal jeg gjøre. stillingen jeg har fast er så liten, så jeg må bare ta på meg alle ekstravakter som jeg kan...
Men jeg holder nesten ikke ut lengre...men må jo ha pengene! noen i lignende situasjon?
Begynner til uka igjen og ferdig med mammaperm. Men formen er helt forferdelig... Var ute med begge barna idag og var så kvalm og dårlig. Aktivitetene gjorde meg bare verre og har gjort at jeg ikke klarte noe annet enn sofaen resten av dagen... Spent med første jobbdag på tirsdag...
Det er lov å be om sm daRingte meg syk i dag. Er så dårlig, sovet stort sett hele dagen,- for å unngå kvalmenlurer på om jeg burde ringt til legen og fått en sykemelding... Klarer ikke ta vare på 2 åringen min selv, er avhengig av hjelp
![]()
Dag to hjemme.. Får ringe å få meg en time til mandag.Det er lov å be om sm da![]()