Jobb

Karinalinami

April 2013s jentemamma!
Hvordan holder dere ut å jobbe egentlig?

Jobber 8 - 2 hver dag nå, men er så sinnsykt sliten og kvalm. Kasta opp ett par ganger på jobb idag og klarer ikke se for meg at jeg skal klare jobbe med denne formen ut svangerskapet :/

Hadde hyperemesis i de to andre svangerskapene, og var hjemme fra uke 6 og ut svangerskapet.
Hadde et håp om å klare å jobbe lenger denne gang, men blir det like ille som sist så klarer jeg verken ta vare på meg selv eller barna.

Sist svangerskap begynte d i uke 7, og var sykemeldt ut hele svangerskapet.

Denne gang begynte d uke 4 :( ble sykemeldt to uker.. Må få to nye uker igjen i morgen..

Har fått time hos legen neste torsdag, så får prøve holde ut til det. Begynte i ny jobb nå på mandag, så utrolig kjedelig.

Har fått time hos legen neste torsdag, så får prøve holde ut til det. Begynte i ny jobb nå på mandag, så utrolig kjedelig.

Off ,ser den.. Men det er ikke din feil..
Viktigst at du lytter til kroppen og tar vare på deg selv!
Tvi tvi

Jeg er sm. Forrige svangerskap jobber jeg frem til uke 30 ca. Er formen fin er det jo greit å jobbe, men det er den ikke denne gangen. Håper på bedring snart da, liker å jobbe.

Jeg var sykemeldt/svangerskapspenger nesten hele forrige svangerskap. Håper å klare å jobbe en stund, men begynner å bli i temmelig dårlig form, så får se hvordan det går. Jobber heldigvis bare deltid nå.

Er sliten, men foreløpig holder jeg ut med 80 %

Er 8+3 og formen er bra, så da går det jo fint å arbeide. Mye som skjer på jobb om dagen så er glad formen er fin og jeg kan levere som normalt. Tror sjefen min hadde fått et stort bemanningsproblem dersom jeg hadde blitt sykmeldt, så fint å slippe det så langt!

Tiden vil vise, men tar hver uke som den kommer og håper jeg kan jobbe frem til permisjon:)

Riktig god bedring til dere som ikke har det like godt om dagen! Håper dere snart er fit for fight igjen.

Jeg er sm nå og ut neste uke. Jeg er så kvalm at jeg ligger i senga/sofaen hele dagen uten å gjøre noe. Kan ikke en gang se på tv for blir dårlig av at beveger seg... Er en fryktelig følelse å ikke strekke til for sønnen vår! Håper virkelig dette gir seg!

Går helt fint å jobbe. Har ingen som helst plager bortsett fra trøtthet. Men da får jeg bare legge meg tidligere. Forrige gang blei jeg sm uke 30 pga bekkenløsning. Første gang jobbet jeg fullt helt ut. Håper på det nå også. Krysser for at bekkenet holder seg denne gangen.

Dere er virkelig heldige som klarer å gå på jobb!! Skulle ønske jeg kunne det :( fått meldinger av foreldre som savner meg, som håper jeg har det bra ,og at jeg snart kommer tilbake :(
Jobber i barnehage. Sliter med å komme meg til og fra toalettet til tider.. Har ikke sjangs til å gå på jobb :( heldigvis forstår sjefen det godt:)

Jeg jobber 100% men er helt gåen etter det.. kjenner det at det er fryktelig slitsomt og tungt altså. Jobbet helt frem til permisjonsstart forrige gang, men vi får se denne gangen..!:p

Jobber 8- 4 hver dag og noen dager 8- halv 3 for så å gå på kveldsjobb senere igjen, kjenenr jeg er temmelig tygd og utspytta etter jobb. Ligger på 7 timer i snitt om natta og rekker ingen sovepause på dagtid. Har begynt å miste matlyst og går sulten nesten hele tiden på jobb. Så vurderer å slakke ned litt og heller tenke på meg selv framførr elevene.

Vet ikke, om det blir som de to andre svangerskapene mine så blir jeg dårlig rundt uke 7-8.
Jeg ønsker å jobbe lengst mulig, kanskje noe redusert i perioder om jeg blir så ille som jeg frykter.
Jeg merker at jeg har en krevende jobb og er mer sliten enn før.

Null stress å jobbe foreløpig. Pleier å bli sykemeldt i siste trimester, da blir jobben for tung for en diger kropp :) håper formen holder!

Her merker jeg at formen er mye bedre de dagene jeg er på jobb. Men må jobber jeg jo på sfo så da er vi mye ute og i aktivitet. Tror det er trikset for meg ;) vært hjemme med syk jente i dag og har vært kjempedårlig hele dagen!

Går på jobb hver dag med en utrolig kvalme å trøtthet. AV og til er det helt utholdene men eg må berre holde ut. Jobbe dag frå 9 til 15.00 og so bytter det at eg jobber kveld 13.00 til 19.00 . Er helt utkjørt når eg komme heim men må berre rydde å ta meg av guttngen å hundene. Men stuper tidlig i seng for eg e helt ødelagt

Jeg holder ikke ut lengre :sorry: Jobber på ett travelt sykehjem, full fart hele tiden, rekker ikke å sette meg ned.
Er så kvalm, å så utrolig trøtt og sliten konstant. Klarer ikke å ta meg av sønnen min noe særlig etter jobb, så det må mannen ta seg av. Nå er mannen på en utenlandsreise til søndag. Og jeg holder nesten ikke ut. Stakkars barn, føler meg som ei skikkelig dårlig mor akkurat nå, ostesmørbrød til middag liksom.. :( og myye tv tid :(

Men hva skal jeg gjøre. stillingen jeg har fast er så liten, så jeg må bare ta på meg alle ekstravakter som jeg kan...
Men jeg holder nesten ikke ut lengre... :( men må jo ha pengene! noen i lignende situasjon?

Her merker jeg at formen er mye bedre de dagene jeg er på jobb. Men må jobber jeg jo på sfo så da er vi mye ute og i aktivitet. Tror det er trikset for meg ;) vært hjemme med syk jente i dag og har vært kjempedårlig hele dagen!
Har merket at å være ute og i aktivitet hjelper for meg også! Hadde ikke trodd det :D

Back
Topp