Jobb

Ferie nå, men jobber 100% bekkenet har blitt helt forferdelig siste dagene, men håper jeg skal klare 100% litt til

Sykemeldt siden uke 5 eller noe:o går ut i starten av august, så da får jeg se:) blir ikke tilbake i min stilling iallfall, for det er kun natt og det funker ikke. Mulig tilrettelegging til dagarbeid:)

Har jobba 100 % fram til nå, men har fått konstatert bekkenløsning, så får se hvordan det blir etter ferien :)

Jobbe 100 % i barnehage enda, hvordan d blir når ferien e over kan jeg ikke svare på. Men håper å kunne fortsette så mye som mulig fram til permisjonen. Med første gutten hadde jeg bekkenlåsning fra uke 15 så var sm hele svangerskapet.

Har ikke noe jobb jeg :-/ er hjemme med en liten en som har bursdag i dag faktisk (klokken er jo over midnatt) :-D også skal jeg jo ha i november (som alle dere andre!) så er nokk ikke noen som vil gi meg jobb med det første :-/

Ferie nå :D :D Men ellers 50% sykemeldt, og regner med å fortsette slik fram til termin. Tror ikke jeg kommer til å klare mer, og vil helst jobbe lengst mulig fram mot permisjonen. Kaster enda opp på morningen, og sliter litt med at bekkenet låser seg.

Jobber fortsatt 100%. Fikk forlengelse av vikariatet (fra 5 til 6 mnd) mot at jeg kun tok en ukes ferie. Skulle gjerne hatt et par uker til å hente meg inn på, men føler meg heldig som fikk utvidet vikariatet grunnet graviditeten så skal ikke klage. Er sliten og har et kranglete bekken, men det er heldigvis rolig på jobb for tida :)

Valgte norsk som hovedfag og RLE som valgfag :) på fjerdeåret har jeg valgt tilpasset opplæring og spesialpedagogikk første semester og samfunnsfag andre semester. Men vet ikke helt hvordan det blir med samfunnsfagen siden jeg skal ha permisjon på våren og faget ikke tilbys på høsten :(

Valgte norsk som hovedfag og RLE som valgfag :) på fjerdeåret har jeg valgt tilpasset opplæring og spesialpedagogikk første semester og samfunnsfag andre semester. Men vet ikke helt hvordan det blir med samfunnsfagen siden jeg skal ha permisjon på våren og faget ikke tilbys på høsten :(
Uff nei da blir det ikke lett :( men håper du får det til :)

Sykemeldt 100 % og vil være det til permisjonsstart.

Er selvstendig næringsdrivende. Og jobber like mye nå som før jeg ble gravid ☺ og enda så fungerer det veldig bra ☺
Av og til litt mer sliten på kvelden etter lange dager, men det er helt greit ☺☺

Ferie nå, men har jobba 50% i det siste. Kommer ikke til å jobbe mere enn 50% resten av svangerskapet heller, om ikke enda mindre, da sjefen ikke er så veldig flink å tilrettelegge.. Men ønsker å jobbe til permisjonen, om jeg greier.. Tar ei uke av gangen :)

100% og i ferie . Skal bare ha tre uker og så blir det ferie i høstferien. Tenkte å prøve å holde ut til okt og deretter jobbe halv tid. Fungerte m de to andre. Deilig å holde på, men sltsomt så klart. På slutten er d problemer m søvn etc.

Jobber 100% og håper jeg klarer det lengst mulig. Var sykemeldt helt eller delvis fra uke 3 til uke 13 av graviditeten og på slutten, da jeg endelig begynte å komme til hektene igjen, holdt jeg på å gå på veggen av kjedsomhet (er nok ikke så flink til å aktivisere meg selv når jeg går hjemme slik...).

Jobber 100%, begynner ferien nå på fredag :) Skal ha tre uker :) gleder meg

Går forholdsvis greit på jobb, så håper og satser på å gå ut til permisjonen.

Back
Topp