Er du i jobb nå eller er du sykemeldt?
Jeg nyter ferie akkurat nå men jeg er 50% sykemeldt fra min stilling i butikk.
Jeg nyter ferie akkurat nå men jeg er 50% sykemeldt fra min stilling i butikk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det sjønner jeg godtSykemeldt, og drittlei av det![]()
Krysser fingrene for degEr 100% inntil videre - litt usikker på utfallet av legetimen til uken. Men håper jo at jeg skal klare meg til ferien om 2 uker ^-^
Hva studerer du ?Studerer til vanlig, men jobber nå natt i posten for å tjene noen sårt trengte kroner til lille kommeren uke av og en på, så litt ferie blir det
Sykemeldt, og drittlei av det![]()
Kutte 90 timer i en matbutikk? Hvorfor å hvordan da? :/Sykemeldt og har vært det siden uke 14 og kommer til å være det frem til permisjon begynner. Er til tider dritt lei av å gå hjemme, men når du får høre det at de skal kutte 90 timer i uka på jobben innen oktober, er jeg glad jeg er sykemeldt. Godt å måtte slippe det stresset. Jobber i matbutikk.
Kutte 90 timer i en matbutikk? Hvorfor å hvordan da? :/
Åh helle måneHvorfor er enkel, vi gikk fra rimi til bunnpriså nå kommer det en rema to tomter bortenfor der vi ligger. Å etter at vi ble bunnpris har omsetning gått ned tror jeg.
Hvordan vet jeg ikke, var selv butikksjef i samme butikk i 4 mnd når forje sjef slutta og til de fikk ny. Hadde 350 timer i uka å bruke da, de brydde seg ikke så mye om timene I den perioden i og med jeg ikke hadde erfaring. Når ny sjef kom måtte han gå ned til 290 timer I uka ca.
Blir ingen som er ansatt på få timer der igjenn, er kun de med store kontrakter og som kan mange forskjellige ting som blir igjenn, å så må man lære seg til å jobbe for 2,5-3 pers istedenfor 2. Butikken blir vel seende så som så ut, å service vil nok ikke finnes. Vi har å post I butikk, så det går mye tid bort der. Tror nok at en del av de som jobber der nå kommer til å skjønne at det å stå å prate med kollegaer og smiske for sjefen ikke er tid til mer. Må fly som piska skinn, å så kommer det nok til å komme sykemeldinger og oppsigelser etter hvert som folk ikke orker mer.
Så tror nok ikke butikken kommer til å være så lenge, håper kiwi vil overta I steden, vet de er sugne på å få etablert seg på stedet.
Åh helle måne![]()
![]()
Nei stakars degdet der høres ikke noe godt it å de kan da virkelig ikke holde på sånn
da er det jo ikke rart det ikke går
![]()
Kundene vil jo heller ikke komme tilbake når de ikke blir møtt på en god måte for de ansatte ikke har tid!
Jeg er glad jeg jobber i Kiwi å at min sjef er veldig opptatt av kundene.
Krysser fingrene for at Kiwi kommer til dere å![]()
Du har heldigvis god tid daRegner med å finne ny jobb etter endt permisjon![]()