Jobb

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er du i jobb nå eller er du sykemeldt?

Jeg nyter ferie akkurat nå men jeg er 50% sykemeldt fra min stilling i butikk.

Har også ferie nå. Hadde 50% før ferien, jobber i bhg. Får se hvordan det blir når jeg kommer tilbake fra ferie, planen er å prøve 100% å se hvordan det går. Litt roligere dager i sommerukene :)

Er 100% inntil videre - litt usikker på utfallet av legetimen til uken. Men håper jo at jeg skal klare meg til ferien om 2 uker ^-^

Studerer til vanlig, men jobber nå natt i posten for å tjene noen sårt trengte kroner til lille kommer :) en uke av og en på, så litt ferie blir det

Er selvstendignæringsdrivende så kan heldigvis bestemme dagene selv.... :)
Ellers så hadde jeg sikkert vært sykemeldt noen prosenter

Er student til vanlig, men nå i sommer jobber jeg i kiosk. MÅ klare å jobbe litt hver mnd slik at jeg får jobbet de 6 av 10 siste mnd... ellers blir det dårlig med papp-perm. Vondt i bekken, men det går. Må ha noen vakter i aug også så tror jeg at jeg er i mål. :)

Jeg er sykemeldt frem til fødsel, har vært det siden uke 10 :( utrolig kjedelig og jeg vil bare tilbake på jobb

Sykemeldt og har vært det siden uke 14 og kommer til å være det frem til permisjon begynner. Er til tider dritt lei av å gå hjemme, men når du får høre det at de skal kutte 90 timer i uka på jobben innen oktober, er jeg glad jeg er sykemeldt. Godt å måtte slippe det stresset. Jobber i matbutikk.

Sykemeldt og har vært det siden uke 14 og kommer til å være det frem til permisjon begynner. Er til tider dritt lei av å gå hjemme, men når du får høre det at de skal kutte 90 timer i uka på jobben innen oktober, er jeg glad jeg er sykemeldt. Godt å måtte slippe det stresset. Jobber i matbutikk.
Kutte 90 timer i en matbutikk? Hvorfor å hvordan da? :/

Kutte 90 timer i en matbutikk? Hvorfor å hvordan da? :/

Hvorfor er enkel, vi gikk fra rimi til bunnpris :( å nå kommer det en rema to tomter bortenfor der vi ligger. Å etter at vi ble bunnpris har omsetning gått ned tror jeg.
Hvordan vet jeg ikke, var selv butikksjef i samme butikk i 4 mnd når forje sjef slutta og til de fikk ny. Hadde 350 timer i uka å bruke da, de brydde seg ikke så mye om timene I den perioden i og med jeg ikke hadde erfaring. Når ny sjef kom måtte han gå ned til 290 timer I uka ca.
Blir ingen som er ansatt på få timer der igjenn, er kun de med store kontrakter og som kan mange forskjellige ting som blir igjenn, å så må man lære seg til å jobbe for 2,5-3 pers istedenfor 2. Butikken blir vel seende så som så ut, å service vil nok ikke finnes. Vi har å post I butikk, så det går mye tid bort der. Tror nok at en del av de som jobber der nå kommer til å skjønne at det å stå å prate med kollegaer og smiske for sjefen ikke er tid til mer. Må fly som piska skinn, å så kommer det nok til å komme sykemeldinger og oppsigelser etter hvert som folk ikke orker mer.
Så tror nok ikke butikken kommer til å være så lenge, håper kiwi vil overta I steden, vet de er sugne på å få etablert seg på stedet.

Hvorfor er enkel, vi gikk fra rimi til bunnpris :( å nå kommer det en rema to tomter bortenfor der vi ligger. Å etter at vi ble bunnpris har omsetning gått ned tror jeg.
Hvordan vet jeg ikke, var selv butikksjef i samme butikk i 4 mnd når forje sjef slutta og til de fikk ny. Hadde 350 timer i uka å bruke da, de brydde seg ikke så mye om timene I den perioden i og med jeg ikke hadde erfaring. Når ny sjef kom måtte han gå ned til 290 timer I uka ca.
Blir ingen som er ansatt på få timer der igjenn, er kun de med store kontrakter og som kan mange forskjellige ting som blir igjenn, å så må man lære seg til å jobbe for 2,5-3 pers istedenfor 2. Butikken blir vel seende så som så ut, å service vil nok ikke finnes. Vi har å post I butikk, så det går mye tid bort der. Tror nok at en del av de som jobber der nå kommer til å skjønne at det å stå å prate med kollegaer og smiske for sjefen ikke er tid til mer. Må fly som piska skinn, å så kommer det nok til å komme sykemeldinger og oppsigelser etter hvert som folk ikke orker mer.
Så tror nok ikke butikken kommer til å være så lenge, håper kiwi vil overta I steden, vet de er sugne på å få etablert seg på stedet.
Åh helle måne :o :o
Nei stakars deg:( det der høres ikke noe godt it å de kan da virkelig ikke holde på sånn :o da er det jo ikke rart det ikke går :(
Kundene vil jo heller ikke komme tilbake når de ikke blir møtt på en god måte for de ansatte ikke har tid!

Jeg er glad jeg jobber i Kiwi å at min sjef er veldig opptatt av kundene.
Krysser fingrene for at Kiwi kommer til dere å :)

Åh helle måne :o :o
Nei stakars deg:( det der høres ikke noe godt it å de kan da virkelig ikke holde på sånn :o da er det jo ikke rart det ikke går :(
Kundene vil jo heller ikke komme tilbake når de ikke blir møtt på en god måte for de ansatte ikke har tid!

Jeg er glad jeg jobber i Kiwi å at min sjef er veldig opptatt av kundene.
Krysser fingrene for at Kiwi kommer til dere å :)

Regner med å finne ny jobb etter endt permisjon :)

Jobber 80-100% som vikar nå ut august, jobber nesten bare natt så får litt fri innimellom :)

Har kun 13% fast stilling på jobben(sjukeheim), så håper formen holder seg sånn at jeg får jobba fram til jeg skal i permisjon.

13% er ikke mye og bli sykmeldt fra :(
Sambo har ennå ikke fått seg fast jobb som er lønnet vel å merke, så vi er ganske avhengige av at jeg får inn en del ekstra hver måned ;)

Back
Topp