Jobb

Jeg skal tilbake i jobb fra 1.desember, far får 16 uker perm her :) Vet ikke hva som skjer med bhg, men får ta det når den tid kommer..

Jeg kunne godt tenkt meg å jobbe litt i permisjonen min jeg. Både for å utsette den litt og for jeg savner jobben min veldig allerede.
Har vært sykemeldt siden august på grunn av svangerskapet. Men har ikke bestemt meg enda :D

Tilbake i jobb i midten av januar, mens far tar sine permisjonsuker og ferie. Også får vi se om det blir tidlig sommer fra midten av mai frem til august om vi ikke får barnehageplass til våren.

Starter i jobb igjen 18 januar 2016, da blir pappan hjemme til jeg må avspasere fra ca 20 juni.

Jeg skal ha permisjon frem til 13.april 2016,de siste ti-tolv ukene blir ulønnet. Papsen er lærer og skal ha ti uker perm. Grunnen til 13.april er fordi da er det akkurat ti uker til pappaen går ut i sommerferie,så han går rett over i ferie etter permisjonen. Lillebror begynner i bhg aug 2016.

ser ut som de fleste av dere har tenkt å ha lang perm :)
- her tenker jeg å finne noe kvelds jobb/vikariat allerede etter 5mnd.. (vet jo ikke om jeg finner noe men må prøve) begynner å stusse på om det er for tidlig :o
kjæresten jobber dag - derfor jeg må se om jeg finner noe kveld/helg vikariat :)
(har ikke tenkt å ha lille i bhg før i flytter til ny kommune om minst 2år)

Jeg skal ut i praksis september til november engang (går deltidsutdanning), da tar far sine uker. Da blir resten av permisjonen min og jeg rekker å levere bachelor før jeg skal tilbake i jobb :) Samlinger så får jr være med eller så får besteforeldre være litt barnevakt.

Back
Topp