Jobb

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Hvor fort tenker dere å ut i jobb/skole igjen? 6uker hjemme, flere mnd eller år?
dere som evt skal gå skole, skal dere da ta med baby ? :)

Vi skal flytte, så kommer ann på om vi får barnehage plass til mellomste fra høsten... Flytter til ny kommune..

Jeg skal rett ut i 16 ukers praksis fra februar... Så spent pp åssen vi får det til å gå :-) vil helst slippe å måtte utsette enda 1 år med skole..

Tenker et år hjemme så tilbake på jobb men vil ikke tilbake til den jobben så blir å begynne å søke på ny etter nyttår..

Blir å dra tilbake på jobb etter permisjonen. Spent hvordan vi skal løse det med lillegutt som ikke skal i barnehage før høsten. Skulle ønske barnehage hadde flere opptak i løpet av året. Vi får ta det som det kommer.

Jeg er "husmor" så blir hjemme noen år.

Tilbake i jobb etter et år så sant vi får barnehageplass.

Tilbake i jobb etter permisjon, men går voksenopplæring på skole nå, og skal fortsette med det som før, vil ikke utsette det. Jeg blir borte fra skolen i ca 2 uker, til ks såret har stabilisert seg, så er det prøve den 3 uken etter ks, så da vil jeg dit, skal gjøre oppgaver og slike ting som de andre gjør her hjemme til jeg er tilbake. Er bare en dag i uken, så det er ikke så vanskelig å få det til å gå i hop. Skolen starter 17, mannen er ferdig 16 :)

Plenen er å begynne i jobb igjen etter endt permisjon neste år, ca 1.april:) Vi flytter til sommeren, så er avhengig av ny jobb.

Tilbake i jobb etter permisjonen, ca. 1 februar tenker jeg. Da skal samboer være hjemme, kanskje et halvt år.

Vikariatet mitt går ut til høsten, så her blir det ikke ny jobb før høsten 2016. ;)

Vikariatet mitt går ut i juni. Skal søke for neste skoleår også, så blir usikkert om jeg skal ha 5 undervisningstimer fra høsten av eller ikke.

Vil egentlig ikke begynne å jobbe før neste sommer. Slik at lillemor begynner i bhagen i august.

Jobb etter permisjon.. februar tror jeg.. så spørs det jo litt på bhg plass osv om jeg må ta noe perm uten lønn frem til august etter pappaperm..

Tenkte jeg skulle prøve å ta ferdig 2 eksamener hvis jenta mi blir veldig snill..;-P ellers begynner jeg på skolen og tar de gjennom der etter permisjon. For da er jeg ferdig med utdannelsen min. Ikke lyst eller tenkt å tilbake til den jobben jeg hadde, mistrives veldig der!

Planen er å søke ny jobb til etter nyttår. Er arbeidsledig nå. Men vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det mtp bhgplass. Så kanskje jeg skal gå hjemme til påske og så tar mannen perm til sommeren. Har ikke detaljene på plass.

Jeg skal jobbe pappaukene fra november, men tilbake i perm fom. februar. Skal prøve å ta mastergrad samtidig da, på deltid riktignok, prøver å starte der i august..

Jeg skal være hjemme i ca et år (80% perm + ferie fra 2015). Deretter skal gubben ha sine ti uker også blir det enten svigermor som passer noen uker hvis hun har gått av med pensjon som planlagt. Så er det sommerferie fram til barnehagestart i august. Hvis vi ikke får det til å passe med svigermor så må vi evt ta ferie hver for oss for å få det til å strekke til fram til barnehagestart. Det går for et års skyld, men er jo hyggelig om vi får tatt ferie sammen.

Permisjon fra universitetet høst + vårsemester. Skal ha vanlig foreldrepermisjon fra jobb. Må se ann om vi får barnehageplass 2016, hvis ikke blir det skole etter de to semestrene, men ulønnet permisjon fra jobb.

Back
Topp