Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Er helt klart du som kjenner det på din egen kropp!! Er derfor det er så utrolig frustrerende at noen leger er så himla vanskelig! Det er viktig å ta det med ro med bekkenløsningen, hvis ikke kan det bli et problem resten av livet :-/Jeg også måtte nærmest sitte å "forsvare" at jeg burde ha 100% sykemelding pga bekkenløsning,legen mente jeg burde prøve litt til. Men kjære vene,det er vel strengt tatt jeg selv som kjenner på min egen kropp hvordan den har det,ikke lengen??
Oktober 2014 <3
Æsj daBle idag 100% sykemeldt fram til permisjonstart. Fått skikkelig bekkenløsning, så det kjennes ut som at hele underlivsregionen min er fyr og flamme. Nå har jeg hangla i en hel uke, og hadde en skikkelig vond og forferdelig helg. Er glad for at legen min tar meg alvorlig.![]()
Jeg også måtte nærmest sitte å "forsvare" at jeg burde ha 100% sykemelding pga bekkenløsning,legen mente jeg burde prøve litt til. Men kjære vene,det er vel strengt tatt jeg selv som kjenner på min egen kropp hvordan den har det,ikke lengen??
Oktober 2014 <3
Har vært mye frem og tilbake her.. Legen sykemeldte meg 100% i noen uker, også skulle jeg prøve å jobbe igjen. Da det ikke gikk og jeg kom tilbake, ble jeg sykemeldt 100% i to uker.. Så 50% etter det, men bekkenløsningen blir jo bare verre.. Problemet er at legen syns det har vært for tidlig å sykemelde meg helt! Noe jeg syns er helt idiotisk!! Har jeg vondt så har jeg vondt! Vil ikke ødelegge meg selv for resten av livet. I tillegg hadde jeg bekkenløsning med storesøster også, som fyller ett år nå. Så ryggen har ikke hatt noe god tid på seg til å komme seg igjen.
Blir så oppgitt at det halve kunne vært nok!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ble idag 100% sykemeldt fram til permisjonstart. Fått skikkelig bekkenløsning, så det kjennes ut som at hele underlivsregionen min er fyr og flamme. Nå har jeg hangla i en hel uke, og hadde en skikkelig vond og forferdelig helg. Er glad for at legen min tar meg alvorlig.![]()
Har to jobbehelger igjen før permisjon, så blir nok ferie den ene uka og sykemelding den andre helga. Kan ikke være på jobb når vi er så få på, da sliter jeg meg dønn ut og får problemer med å sove![]()