Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg er reisekonsulent - og liker egentlig jobben, men ikke arbeidsplassen (der som jeg jobber nå har jeg bedriftskunder istedet for feriekunder, og det er bare dritt)... så det må jeg nok gjøre noe med. vil helst bytte jobb før jeg er ferdig med permisjonen, men det får jeg ta som det kommer [:)]
samboeren min er servicetekniker i ukedagene, og yrkessjåfør noen helger i året [:)]
Jeg er utdannet helsesekretær og har vært i jobb på et privat praktiserende legekontor. Trives kjempe godt i yrket mitt [:D]
Og mannen er utdannet elektriker og automatiker... jobber som elektriker!
mannen er forskalingssnikker og bonde!! Jobber heile dagen ja[&:][&:]
eg jobba som assistent i bhg før permisjon... veit ikkje om eg går tilbake i den jobben etter perm... ungane går i same bhg, litt travelt det ja!!!
jeg var lærling i helsefagarbeider før jeg ble sykmeldt i svangerskapet, men ønsker å finne noe annet etter permisjonen ønsker f.eks barnehage eller helsesekretær... mangler 1 år på å bli ferdig helsesekretær da, eller bare søke jobb i barnehage eller noe.
vil ikke jobbe med eldre eller jobbe kvelder, helger, julaften og sånn...
Jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i bhg. Ønsker egentlig å finne på noe annet, og vurderer "omskolering" til helsesekretær [:)]
Mannen jobber som journalist, etter 2o år som fotograf...
før permisjonen var jeg lærling i helsearbeiderfaget, men har jo flytta og tror ikke jeg får plass her så blir med å finne meg en jobb til høsten..
sambo jobber på lager..