JOBB

Eg holde på med omskolering. Har vært frisør og skal bli helsefagarbeider [:D] så studerer fulltid, men jobber litt utenom på et sykehjem
Samboer er anleggsgartner

jeg: har ikke jobb hehe, men er utdannet frisør:) så må gå på jakt etter jobb i 2012 :P
mann: nordsjøen og så driver han for seg selv når han er hjemme som tømmerhogger:)

Jeg er omsorgsarbeider [:D]
kjæresten er prosessoperatør[;)]

Jeg har "utdannet meg" gymnaset [8D]
Jobber i barnehage og avlastningsbolig for psykisk utviklingshemmede barn og ungdommer.
Planen er å utdanne meg til jordmor, så får vi se om jeg får det til [;)]

Sambo jobbet som reperatør av tunge maskinkjøretøy men holder på å kurse seg om!

Jeg: Har vært hjemmeværende siden storesøster ble født for 2,5 år siden. Men er utdannet barne-og ungdomsarbeider. I tillegg har jeg tatt grunnfag i pegagogikk og videreutdanning i spesialpedagogikk. Så jeg jobbet med barn med spesielle behov på en barne- og ungdomsskole før, mest lese- og skrivevansker. Ser frem til å begynne igjen, men først vil jeg ha 2-3 år hjemme med lillebror også :)

Han: Oljeletingsfartøy. Så han er borte på jobb 5 uker, og har 5 uker fri. Hehe, vet ærlig talt ikke hva jobben hans heter, men han er vel arbeidsleder for den tekniske delen mener jeg. Han er stort sett  i utlandet, slik som mexico gulfen, indonesia, malaysia osv.

Meg: utdannet omsorgsarbeider, men jobber som kundebehandler på bleieboden.no
Mannen: utdannet kokk og ambulansearbeider, men jobber som teknisk konsulent for et bredbåndsfirma.

jeg: jobber i kassa på kiwi, men skal slutte pga at vi skal flytte.
gubben: yrkessjåfør

ps: var mange som hadde menn som er yrkessjåfører her[;)]

Back
Topp