Studerer barnehagelærer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Studerer barnehagelærer![]()

Så gøy, lykke til med studiene. Jeg finner studiet så spennende og meningsfulltJeg også

Gøy! Jeg er sykepleier og jobber på nyfødt intensivEr sykepleier og jobber på sykehjem. Tungt arbeid både fysisk og psykisk, kraftig underbemannet, men givende. Fremtidige planer er å jobbe på nyfødt intensiv og etterhvert ta master i jordmorfag![]()
Oi, det høres lurt ut å bytte da ja. Prøv å undersøk på skolen om de har karriererådgivning kanskje? Jeg var litt fram og tilbake i flere år, startet på psykologi, begynte nesten på barnehagelærer, osv, er ikke så lett å vite på forhånd hva en vil trives med.Jeg er student, men vurderer skifte studie. Trives ikke på sykepleien, og ønsker ikke bli sykepleier. Går andre året.
Ja, skal ha en samtale nå over nyttår. Er ikke lett å vite på forhånd nei. Sykepleie virker som et fantastisk yrke, og er et interessant fag, bare ikke for meg meg.Oi, det høres lurt ut å bytte da ja. Prøv å undersøk på skolen om de har karriererådgivning kanskje? Jeg var litt fram og tilbake i flere år, startet på psykologi, begynte nesten på barnehagelærer, osv, er ikke så lett å vite på forhånd hva en vil trives med.
Åå, så gøy! Det kan jeg forstå, det virker utrolig spennende og fantastisk å jobbe på nyfødt intensivGøy! Jeg er sykepleier og jobber på nyfødt intensivHar alltid hatt et sterkt ønske om å bli jordmor, men blir nok værende på nyfødt!
Har søkt flere ganger, men ikke fått napp enda. Virker som det er vanskelig å få jobb når en kun har sykehjemserfaring. Gir ikke opp da, kommer meg inn til slutt
Hvordan var det for deg å få jobb? Har du videreutdanning? 
Det er en helt fantastisk jobb!Åå, så gøy! Det kan jeg forstå, det virker utrolig spennende og fantastisk å jobbe på nyfødt intensivHar søkt flere ganger, men ikke fått napp enda. Virker som det er vanskelig å få jobb når en kun har sykehjemserfaring. Gir ikke opp da, kommer meg inn til slutt
Hvordan var det for deg å få jobb? Har du videreutdanning?
![]()