Jobb/utdanning

Jeg derimot er ped.leder i bhg. Forrige svangerskap jobba jeg 100% frem til permisjon. Er spent på hvor lenge jeg holder ut denne gangen i en hektisk hverdag. Er ikke like godt trent denne gangen, og kan heller ikke slappe av etter jobb med en ettåring i hus :happy:

Jeg er sykepleier og jobber i hjemmetjenesten. Givende jobb, men veldig tungt :) Har lyst til å videreutdanne meg etterhvert, må bare bestemme meg for hvilken retning jeg vil gå :joyful:

Er barnevernspedagog og jobber i barneverntjenesten. Spent på hvordan det blir å stå i jobb fremover. :rolleyes:
Så gøy med flere som jobber i barneverntjenesten her! Jeg har blitt såå emosjonell etter jeg ble gravid så her er det den største utfordringa så langt:hilarious:

Jeg er barnehagelærer og jobber i barnehage. Har fagbrev i noe helt annet itillegg, og jobbet som det noen år før jeg ble førskolelærer

Petroleumteknologi-student! Min termin blir rundt 20.august, og innlevering av bachelor oppgaven blir innen mai måned. Håper at lille nurket er snill med meg under graviditeten, slik at jeg kan fullføre :D

Er helsefagarbeider jobber som nattevakt Har litt igjen på en utdannelse innen barsel og barnepleie, men den er satt litt på vent

Jeg er (intervensjons)radiograf, men det er jo røntgen, så nå sitter jeg som koordinator på kontor :banghead:

Back
Topp