Jobb, sykemelding

Takk for mange svar! :) Mye forskjellig ser jeg. Fastlege ville at jeg forsøker 100 % videre nå som 2åringen skal i bhg på mandag og jeg mest sannsynlig fortsetter med hjemmekontor...
 
Er lærer og jobber akkurat nå 100% men det er pga hjemmekontor, når skolen åpner for alle blir jeg nok sykemeldte 100% pga et veldig trøblete svangerskap. Jordmor har hvert på meg hele tiden om sykemelding og fått beskjed om at hun mener jeg er så nærme permisjon at jeg ikke skal slite meg ut de siste ukene på jobb... Liker det ikke, men vet kroppen sier fullstendig stopp om jeg ikke følger rådene hennes :dead: det som skjedde får denne tiden! :smiley-ashamed004
 
Jobber 100% her, og går ut i perm om 4 dager.

Stillesittende kontorjobb, så blir jo noe annet enn en fysisk jobb som jeg for mitt liv ikke ville klart, siden jeg ikke kan gå uten krykker. Men nå trenger kroppen og hodet perm kjenner jeg!
 
Hei! Er dere fremdeles i full jobb, eller mottar dere evt svangerskapspenger/sykemelding?

Er 32+2 i dag og etter alle disse ukene med hjemmekontor og hjemmebarnehage (2-åring) kjenner jeg at jeg er veldig sliten. Har også et blostrykk som er noe stigende. Har vært usikker på om jeg tørr å sende i bhg pga blodtrykket, men tror rett og slett jeg må.

Skal snakke med fastlegen i morgen og av en eller annen grunn syns jeg det er vanskelig å ta opp delvis sykemelding.
Vært sykmeldt hele svangerskapet pga blodtrykket, etter råd fra legen. Nå med corona er det i hvert fall ikke snakk om jobb siden jeg da er i risikogruppe i tillegg. Verken jordmor, lege eller sykehuset synes det er verdt risikoen :happy:
 
Back
Topp