Jobb status. .

Du jobber ikke i dagligvare vel? :P Er veldig spent på 6-7 dagers uker i desember selv :(
Er leder i en bedrift og har noen ekstra skift før jul. Bedre å klemme til nå slik at man eventuelt kan gå i koma med god samvittighet på nyåret :p blir nesten sliten av å se på kalenderen etter et rotterace siden oktober :p

Sent from my iPhone using BV Forum

100 % jobb:D går bra enn så lenge

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg er student og har en 15%stilling ved siden av. Men jeg har jobbet mye mer enn stillingen min det siste året.

Nå har jeg fått sykemelding på grunn av bekkenløsning, og sjefen sa at jeg burde vurdere det da hun så hvordan jeg slet på jobb.

Men da får jeg jo bare lønnen fra stillingen min vil jeg tro, og jeg er avhengig av å ha den ekstra inntekten av de timene jeg har tatt på meg.

Er det noen av dere som vet om jeg har rett på noe ekstra fra NAV da , og har noen tips?

Er på svangerskapspenger nå, å har vært sykmeldt i ca 2mnd før d..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det 100% jobb og får tilrettelagt mye så satser på å kunne jobbe lenge tross turnusjobb og tunge stell

Gikk på en smell like før jeg fant ut at jeg var gravid, og ble sykemeldt. Min kjære skulle legges inn i 3,5 mnd, mamma går på cellegift pga sjeldent autoimmunt syndrom, pappa harkreft med spredning, svigermor behandles for kreft, faren til mitt første barn har rusproblemer samt så sterke psykiske problemer at det er umulig å kommunisere med ham og jeg har koblet inn barnevernet. Det ble for mye, og jeg trengte å puste. Så kom positiv test, medfølgende kvalme, og nå er blodtrykket på 80/50, og jeg har knapt energi til å komme meg opp av senga. Utrolig dølt! Men har altså vært 100% sykemeldt siden 12. august, så da har jeg vel rekorden. :/

Sent from my iPad using Tapatalk

Jobbet 100% til perm startet i forrige svangerskap da :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg er 100% i jobb. Skulle ønske jeg kunne jobbe litt mindre for tiden.. Jeg jobber som lærer for en ekstremt krevsom klasse og alt for mye møter i tillegg til utviklingssamtaler med foreldre er slitsomt! Der går i jobb og soving ... :-/

Kan jeg spørre hva som ble skrevet av legen i søknaden? Skal søke om svangerskaospenger snart, og er så redd for å få avslag! Er sykemeldt nå. Trenger tips til hva legen skal skrive så styrer og Nav godtar det. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har stått på 50% svangerskapspenger å skal det frem til 1desember, på første sto det pga stresset mor, å blødninger skulle jeg ned i stilling pga fare for baby. Fra 1 des har jm tatt meg helt ut av jobb pga økende stress.

Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3

Svangerskapspenger er når plagene ikke gjelder mor, men er til fare for baby.

Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3

Har vært sykemeldt i ca 7 uker nå tror jeg det blir, 5 uker 100 % og 2 nå i 50 %. F.o.m mandag skal jeg prøve meg i 70% jobb, også håper jeg å komme inn i 100 % så fort som mulig. Jeg har hatt 100 % sykemelding pga hyperemesis. Har virkelig ikke fungert i det hele tatt og bare spydd og ligget rett ut uten å få i meg noen ting. Gått ned i vekt og hatt mer enn nok med meg selv. MEN nå er jeg på bedringens vei kjenner jeg, og det er herlig å endelig kunne nyte graviditeten! :)

Jobber for fullt, nettopp vært på øvelse og sovet i telt i 2 uker, lite søvn men formen er fin :)

Kan jeg spørre hva som ble skrevet av legen i søknaden? Skal søke om svangerskaospenger snart, og er så redd for å få avslag! Er sykemeldt nå. Trenger tips til hva legen skal skrive så styrer og Nav godtar det. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Husker ikke hva som står, mn det står noe om at det er tungt fysisk å kan være til fare for foster. Du må jo forklare din sitvasjon til legen å viss han mener du har god nok grunn så skriver han det som er nødvendig på søknaden.

var 100 % sykemeldt i litt over 5 uker pga kvalme. Nå er jeg på tredje uken i 50%, og det funker fint. Håper jeg kan forsette med det frem til 19 desember. Da avslutter jeg nåværende arbeidsforhold, for å starte i ny jobb 2 januar. Da er planen at jeg skal jobbe 100% til 1 mai :)

Var sykemeldt 100% i 2 uker pga ekstrem kvalme og oppkast. Nå jobber jeg 80% (jobber 9-15 hver dag) det fungerer greit egentlig! Men samboeren min pendler og er borte to uker i slengen, da er jeg alenemamma til loppa vår! De ukene er ganske tunge til tider.... Spesielt siden trassalderen viser sitt mindre "blide" ansikt om dagen ;)

Back
Topp