Jobb status. .

Jobber 100 %

Kvalm og jævelig, men det går..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hjemmeværende heldigvis ! Funker jo ikke til noe som helst.

Sent from my iPad using BV Forum

100 % sykemeldt ut måneden men blir mest sannsynelig lengere. Har kraftig bekkenløsning.Jobba som teamleder/kokk og etter 8-9 tima på jobb om dagen så satt jeg bare å gråt hjemme av sterke smerter og klarte nesten ikke gå.Men kjenn det e kjedelig å gå hjemme også :P

Jeg fikk sykemelding pga kvalme, står det på papirene, men sa også til legen at jeg føler jeg trenger tid til å la dette synke inn og det klarer jeg ikke med alt annet rundt og mye stress. Da hadde jeg mildt sagt gått på en smell.. Kvalmen er mye bedre nå, det samme med psyken.

Er nok mange som syns det er teit at man orker stallarbeid men ikke jobb, men da må jeg bare få sagt det at er det noe som er terapi så er det hest. Det har hjulpet meg mye å komme tilbake til en stall og en hest som humrer og brummer når han ser meg! Så jeg sjukemeldte meg for å få tid til å skjønne at dette faktisk skjer, at dette ikke er tull og fanterier fra kroppen min og tid til at kvalmen skulle bli bedre uten å stresse med jobb, opp grytidlig og kjøre bil i en time.. Er klar for alt som måtte komme nå! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber litt over 100% ved siden av deltidsstudiet:)

Jobber 100% og har ikke vært sykemeldt enda. Kjenner at det tar på da jeg jobber i helsevesenet, men har planer om å holde ut så lenge som overhode mulig. Selv om det betyr at jeg må tidlig i seng, eller sove ekstra på ettermiddagen :)

Full jobb :) Burde nok holdt meg hjemme til tider, men jeg er så glad i mine ansatte at jeg ikke helt klarer å holde meg hjemme. Også er de så søte og omsorgsfulle når de ringer og jeg sitter og spyr på do :P

Er 100 % på jobb, men kunne tenkt meg egentlig å ha en sykmelding for å hente meg inn eller å jobbe kortere dager. Har kviet meg veldig for d da jeg liksom ikke er syk....Har bare en kontorjobb, men har vært fryktelig sliten siden uke 8, og blir deppa av å verken fungere på jobb eller hjemme :( Nå begynner formen å bli bittelitt bedre, men merker det er motivasjonen som har fått seg den største knekken..
Har heldigvis ikke vært kvalm - men på en annen side har det kanskje vært enklere å unne seg litt fri da!:smiley-ashamed005

Syntes det burde være lov å ta seg en fridag!

50% sykemeldt pga bekkenet og manglende energi. Skal vere mamma for de jeg har fra før, så kunne ikke fortsette å kjøre meg ut på jobb å vere et monster hjemme.

sendt fra appen

Jobber 110% fortsatt. Håper på å komme gjennom julen med 6/7 dagers uke i november og desember. Skal trappe ned litt på nyåret. Veldig gode penger til permisjonen hvertfall.

Er ikke sykemeldt, men har vært en del kvalm de siste dagen å vært hjemme pga det. Kjenner også det i hoftene etter 2 dager med jobb... Jobber i hejmmetjenesten, å det blir jo en del løft og ugunstige stillinger gjennom dagen! Men håper på å holde ut lengst mulig :)

Jobber 110% fortsatt. Håper på å komme gjennom julen med 6/7 dagers uke i november og desember. Skal trappe ned litt på nyåret. Veldig gode penger til permisjonen hvertfall.

Du jobber ikke i dagligvare vel? :P Er veldig spent på 6-7 dagers uker i desember selv :(

Jeg er 100% sykemeldt og har vert det siden begynnelsen av oktober. Har Hypermeisis og veldig lavt blodtrykk. Utrolig kjedelig men har ikke mye valg når jeg reiser 3 ganger iuken inn på ssykehuset for å få veske

Jobber 100%, men kroppen er utslitt og jeg sliter med migrene og vondt i bekkenet. Usikker på hva jeg skal gjøre, denne uken har vært helt jævlig. Tredje dagen med egenmelding. Fikk ikke komme inn til legen min idag, "da hun ikke hadde tid", fikk beskjed om å vente til neste svangerskapskontroll som er 2. desember......??!?

Back
Topp