Jobb status. .

Vært 100% sykmeldt siden 6 september, men har denne uken prøvd å jobbe 30% og håper å fortsette med det...

Sent from my iPad using BV Forum

100% i jobb, men kjenner jeg ikke kan jobbe 110% som ellers.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber 100%. Tøft på kveldsvakter, legger meg gjerne i halv ni tiden ellers, da er det natta!! Ellers går det greit, men orker ikke så mye mer enn jobb. Når treåringen er lagt er det helt slutt på kreftene for tiden! :)

Jobber 100% turnus. Det værste er å jobbe helg. Ellers går det i grunn greit, Forutenom kvalme. De er flinke å tilrettelegge for meg ellers :-)

Er ikke tilbake i jobb ennå etter permisjon :-P
Skal begynne 6. Desember. Tviler på at det blir veldig lenge. Jobber kun natt :)

Har vært 100% sykem siden midten av oktober. Kjeder meg veeeeldig,men pga blødninger må jeg holde meg i ro og d er vanskelig med en jobb som ped.leder:) Håper på å bli friskmeldt snarest!;)

Jobber ja. Jeg kjeder meg så lett og hadde ikke taklet å vært hjemme.

Det har vært tider når kvalmen var som verst at jeg sikkert kunne vært hjemme, men det gikk an å spy på jobb også :)

Det lave blodtrykket mitt gjør meg sliten og svimmel og kan føre til at jeg besvimer. Jeg sliter også med rygg og bekken. Så har vært sm i 100% frem til forje uke. Å vurderer å få det igjen da ting har tatt seg veldig opp på smertefronten etter at jeg begynte å jobbe igjen. :-/ jobber i bhg på en avdeling der flere av barna ikke kan norsk, og det er veldig krevende personligheter blandt barna. Noe som gjør det ekstra tungt på jobb. Dette er min leder klar over, og opplyst lege om. Så vi samarbeider tett med å prøve å ha meg i jobb.

Jobber ja. Jeg kjeder meg så lett og hadde ikke taklet å vært hjemme.

Det har vært tider når kvalmen var som verst at jeg sikkert kunne vært hjemme, men det gikk an å spy på jobb også :)

Signerer denne :)
100% jobb, og det har jeg tenkt til å fortsette med.

gått to år hjemme, først på sykemelding, men ikke håp om å få meg i jobb enda, da jeg er fler ganger i uken til behandling. går hjemme på aap.

Er 100 % på jobb, men kunne tenkt meg egentlig å ha en sykmelding for å hente meg inn eller å jobbe kortere dager. Har kviet meg veldig for d da jeg liksom ikke er syk....Har bare en kontorjobb, men har vært fryktelig sliten siden uke 8, og blir deppa av å verken fungere på jobb eller hjemme :( Nå begynner formen å bli bittelitt bedre, men merker det er motivasjonen som har fått seg den største knekken..
Har heldigvis ikke vært kvalm - men på en annen side har det kanskje vært enklere å unne seg litt fri da!:smiley-ashamed005

Back
Topp