Jobb og sånt!

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg går som lærekandidat i butikkbransjen og elsker det! Nå om sommeren har det vært masse å gjøre.

Her om dagen var jeg tilfeldig oppe hos ei venninne og hun var kjempe stressa fordi dem trengte folk på resturangen sin. Jeg hadde masse energi og hadde ikke noe annet å gjøre så jeg sa at jeg kunne steppe inn, hun ble kjempe glad. Ble tildelt jobben som ryddehjelp den dagen. Fikk masse skryt av daglig leder, dagen etterpå ble jeg spurt om å komme tilbake for en gjennomgang av kassa. De ønsket meg nemlig tilbake flere ganger som servitør, og ender derfor opp med en tilkallings-kontrakt :-p

Så nå har jeg to jobber, sånn som gubben. Han har fast jobb i transportyrket (ikke sjåfør) og er vekter som det andre yrket.

Som lærekandidat får jeg individstønad fra NAV og nå skal jeg få lønn i tillegg. DEILIG!

Hva jobber du med? Og hva jobber gubben din med? :-)

Gratulere med ny jobb! Greit med litt ekstra penger nå ja :)
Jeg jobber som sykepleier på kirurgisk avdeling, mens kjæresten min er elektrikker :)

Venter et lite gull i januar :)

Grattis :))

Jeg jobber som pedagogisk leder i en barnehage, og gubbelursken jobber som anleggsarbeider og bergsprenger :) Han er på borteanlegg annahver uke...... Blæ:/

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er sykepleier i hjemmesykepleien og mannen min er egentlig utdannet mekaniker som har jobbet innen transportbransjen men som nå er arbeidsledig

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling og mannen er byggmester :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer med ny jobb :) Så gøy! Jeg jobber som vernepleier på forsterket skjermet enhet på sykehjem mens gubben er ingeniør :)

Gratulerer med ny jobb :)

Jeg jobber som Industrimekaniker på et båtbyggeri og sambo er lakserøkter(trur stillingen hannes heter det) på et laksoppdrett :)

Jeg er resepsjonist på hotell, å sambo er tømrer:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Her jobber begge i oljen
Er i tillegg fosterforeldre og jeg jobber som støttekontakt

Jeg jobber som Controller(økonom) og mannen er inspektør og lærer.

Skal begynne som helsefagarbeider nå 18 aug :-) å mannen er logistikkoperatør, jobber med flymotorer å den slags :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber som miljøarbeider for psykisk utviklingshemmede og samboeren jobber på hydro aluminiumsverk.

Jeg er hotellsjef, og kjæresten begynner i ny jobb der han skal lede et bussreisebyrå.

Back
Topp