Jobb intervju

En tråd i 'Juli 2017' startet av Dgn180sx, 11 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Ikke si det. Sånt skjer og arbeidsgivere vet at kvinner i en viss alder får barn.

2. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Det skal vel ikke arbeidsgiver spørre om i utgangspunktet... Om arbeidsgiver spør, svarer du bare tilbake med et spørsmål: "hadde det vært med å påvirke din besluttning om min ansettelse?" Da bør du få et nei tilbake. Og dermed kan du si noe sånt som "mener du da at det var relevant informasjon i et jobbintervju?"

• Liker Liker x 8
  3. Silda82 Elsker forumet Mailykke 2018

Ikke si noe!

4. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Spot on!! :)

• Liker Liker x 2
  5. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Ingen grunn til å si du er gravid under intervju for så å ende nederst i bunken. De har ikke lov til å spørre om det, og det skal heller ikke være en del av deres vurdering om du får jobben!
    Uansett er det såpass tidlig, og ting kan skje. Det å fortelle om det, vil være som å si at de ikke bør ansette deg. Det er dine evner som skal i fokus under intervjuet, og det kan skje med alle at de blir sykemeldt eller gravid rett etter en ansettelse. Han med skrantende helse forteller helt sikkert ikke om det!

• Liker Liker x 3
  6. Dgn180sx Betatt av forumet

Takk for mange gode svar alle :) blir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år :p

• Liker Liker x 7
  7. Iskrem Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jeg ville ikke sagt det i et intervju så tidlig i graviditeten. De har ikke krav på å vite det så tidlig, og har ikke lov til å diskriminere deg som arbeidssøker fordi du er gravid, men jeg stoler ikke helt på at alle arbeidsgivere håndhever det, dessverre.

8. Pedal Gift med forumet

Lykke til i morgen! :signs003

• Liker Liker x 1
  9. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Lykke til!! :D

10. Lysistrata Forelsket i forumet

Hvordan gikk det?

11. Dgn180sx Betatt av forumet

Føler det gikk bra :D veldig trivelige folk å praten gikk lett :) bare å krysse fingrene nå ;)

• Liker Liker x 2
  12. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Hvordan gikk det?:)

13. Lysistrata Forelsket i forumet

Puh, vi liker de jobbintervjuene! Heier på deg!

14. Pedal Gift med forumet

Krysser :signs003

15. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Høres bra ut! Krysser alt som krysses kan! Fortell gjerne litt om jobben du var i intervju til!

16. Dgn180sx Betatt av forumet

60% stilling innen regnskap. Vet ik om d er så mye mer å fortelle om den enn d :p

• Liker Liker x 1
  17. Dgn180sx Betatt av forumet

Jeg fikk jobben :D veldig glad men og veldig redd denne kvalmen skal gjøre det vanskelig å jobbe :/

• Liker Liker x 13
  18. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Gratulerer så mye! :) Huff da! Håper kvalmen roer seg litt så du får holdt det hemmelig litt til :)

• Liker Liker x 1
  19. Iskrem Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Gratulerer :)

• Liker Liker x 1
  20. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Gratulerer så masse, håper det går fint å komme i ny jobb :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden