Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om arbeidsgiver spør om du visste om graviditeten på intervjuet og du svarer nei er det teknisk sett løgn![]()
Det skal vel ikke arbeidsgiver spørre om i utgangspunktet... Om arbeidsgiver spør, svarer du bare tilbake med et spørsmål: "hadde det vært med å påvirke din besluttning om min ansettelse?" Da bør du få et nei tilbake. Og dermed kan du si noe sånt som "mener du da at det var relevant informasjon i et jobbintervju?"
Takk for mange gode svar alleblir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år
![]()

Takk for mange gode svar alleblir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år
![]()
Føler det gikk braHvordan gikk det?
Hvordan gikk det?Takk for mange gode svar alleblir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år
![]()
Føler det gikk braveldig trivelige folk å praten gikk lett
bare å krysse fingrene nå
![]()
Føler det gikk braveldig trivelige folk å praten gikk lett
![]()

Høres bra ut! Krysser alt som krysses kan! Fortell gjerne litt om jobben du var i intervju til!Føler det gikk braveldig trivelige folk å praten gikk lett
![]()
60% stilling innen regnskap. Vet ik om d er så mye mer å fortelle om den enn dHøres bra ut! Krysser alt som krysses kan! Fortell gjerne litt om jobben du var i intervju til!
Gratulerer så mye!Jeg fikk jobbenveldig glad men og veldig redd denne kvalmen skal gjøre det vanskelig å jobbe :/