Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om arbeidsgiver spør om du visste om graviditeten på intervjuet og du svarer nei er det teknisk sett løgn
Det skal vel ikke arbeidsgiver spørre om i utgangspunktet... Om arbeidsgiver spør, svarer du bare tilbake med et spørsmål: "hadde det vært med å påvirke din besluttning om min ansettelse?" Da bør du få et nei tilbake. Og dermed kan du si noe sånt som "mener du da at det var relevant informasjon i et jobbintervju?"
Takk for mange gode svar alle blir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år
Takk for mange gode svar alle blir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år
Føler det gikk bra veldig trivelige folk å praten gikk lett bare å krysse fingrene nåHvordan gikk det?
Hvordan gikk det?Takk for mange gode svar alle blir ikke nevnt med et ord, antrekket er klart og jeg skal bare bruke kvelden på å manne meg opp til første intervju på mange år
Føler det gikk bra veldig trivelige folk å praten gikk lett bare å krysse fingrene nå
Føler det gikk bra veldig trivelige folk å praten gikk lett bare å krysse fingrene nå
Høres bra ut! Krysser alt som krysses kan! Fortell gjerne litt om jobben du var i intervju til!Føler det gikk bra veldig trivelige folk å praten gikk lett bare å krysse fingrene nå
60% stilling innen regnskap. Vet ik om d er så mye mer å fortelle om den enn dHøres bra ut! Krysser alt som krysses kan! Fortell gjerne litt om jobben du var i intervju til!
Gratulerer så mye! Huff da! Håper kvalmen roer seg litt så du får holdt det hemmelig litt tilJeg fikk jobben veldig glad men og veldig redd denne kvalmen skal gjøre det vanskelig å jobbe :/