Jippi!

babyT

Forumet er livet
Sola er tilbake! Så den idag, første gang siden den forsvant i november. Merker allerede at dagene er lysere [:D]

så bra[:D]

ja solen e en FIIIIIIIIIIIIN ting[:D]

ORIGINAL: babyT?

Sola er tilbake! Så den idag, første gang siden den forsvant i november. Merker allerede at dagene er lysere [:D]

Hørte at folk har sedd den idag,men æ som sitter klistra fast i dataskjermen ser ikke sånt ..[&:]

[:D]Da betyr det bare at sommeren er på vei. Må si det er rart å tenke på at dere går så lenge uten solen. Selv bor jeg på Østlandet og stor koser meg med solen hele året(så fremt det ikke regner).
Merker du det på humøret/formen din el? Jeg føler meg tidvis "vinterdeppa" selv med sol på himmelen vinteren gjennom...

ORIGINAL: ~~ladybird~~

ORIGINAL: babyT?

Hørte at folk har sedd den idag,men æ som sitter klistra fast i dataskjermen ser ikke sånt ..[&:]

Når man jobber med observante barn så får man med seg mye [;)] Sendte ungene ut til friminutt idag, og noen få minutter etter kom de løpende inn igjen og ropte: "Mona! Se! Sola e tilbake!" Klart man må se ut vinduet da [:)]

ORIGINAL: Sarah

[:D]Da betyr det bare at sommeren er på vei. Må si det er rart å tenke på at dere går så lenge uten solen. Selv bor jeg på Østlandet og stor koser meg med solen hele året(så fremt det ikke regner).
Merker du det på humøret/formen din el? Jeg føler meg tidvis "vinterdeppa" selv med sol på himmelen vinteren gjennom...

Jepp det nærmer seg sommer. Er riktignok hvertfall tre mnd igjen med kulde og snø, men sola er her, og det betyr lysere dager [:)]

Merker mørketida ganske godt, ja. Føler det er en svart vegg foran meg hele tida, får ikke festa blikket langt borte om du skjønner. Jeg kommer jo fra nordjæren, og der er jeg vant med at jeg kan se laaaangt utover horisonten, noe jeg finner befriende. Kan bli ganske deprimert i perioder i mørketida, så det er viktig å holde seg i aktivitet da. Finne på noe sammen med venner.

ser dere den allerede? jeg så den for første gang i går, helt på toppen av ei bru i nabokommunen.. er nok enda noen dager til vi ser den hjemme hos oss, bor i vesterålen..
gleeeeder meg til sola kommer tilbake, selv om jeg er et vintermenneske.... [:)]

ORIGINAL: dumidalia

ser dere den allerede? jeg så den for første gang i går, helt på toppen av ei bru i nabokommunen.. er nok enda noen dager til vi ser den hjemme hos oss, bor i vesterålen..
gleeeeder meg til sola kommer tilbake, selv om jeg er et vintermenneske.... [:)]

KOR E D DU BOR????[8|]

ORIGINAL: ~~ladybird~~

ORIGINAL: dumidalia

KOR E D DU BOR????[8|]

bak en masse fjell [:(]

Jeg synes og det var fantastisk å få sola tilbake[:)] Nå går det mot lysere tider, håper det går fort !!!

nå har vi også fått den 

ikke bare solen som er tilbake, snøen også[:'(]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

ikke bare solen som er tilbake, snøen også[:'(]

da blir d enda lysere [:D][:D][:D]

men eg har no sett solen nesten hver dag då=) så skal ikke klage på den. men når snøen kommer blir d sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå kaldt for meg[&:][:'(][X(]

nei, dette er jo en fin tid, masse snø og masse sol. kan man ønske mer?

VilSåGjerne: det finner ikke dårlig vær, bare dårlige klær[8D]

Back
Topp