Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babyT?
Sola er tilbake! Så den idag, første gang siden den forsvant i november. Merker allerede at dagene er lysere [:D]
ORIGINAL: ~~ladybird~~
ORIGINAL: babyT?
Sola er tilbake! Så den idag, første gang siden den forsvant i november. Merker allerede at dagene er lysere [:D]
Hørte at folk har sedd den idag,men æ som sitter klistra fast i dataskjermen ser ikke sånt ..[&:]
ORIGINAL: Sarah
[:D]Da betyr det bare at sommeren er på vei. Må si det er rart å tenke på at dere går så lenge uten solen. Selv bor jeg på Østlandet og stor koser meg med solen hele året(så fremt det ikke regner).
Merker du det på humøret/formen din el? Jeg føler meg tidvis "vinterdeppa" selv med sol på himmelen vinteren gjennom...
ORIGINAL: dumidalia
ser dere den allerede? jeg så den for første gang i går, helt på toppen av ei bru i nabokommunen.. er nok enda noen dager til vi ser den hjemme hos oss, bor i vesterålen..
gleeeeder meg til sola kommer tilbake, selv om jeg er et vintermenneske.... [:)]
ORIGINAL: ~~ladybird~~
ORIGINAL: dumidalia
ser dere den allerede? jeg så den for første gang i går, helt på toppen av ei bru i nabokommunen.. er nok enda noen dager til vi ser den hjemme hos oss, bor i vesterålen..
gleeeeder meg til sola kommer tilbake, selv om jeg er et vintermenneske.... [:)]
KOR E D DU BOR????[8|]
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: VilSåGjerne
ikke bare solen som er tilbake, snøen også[:'(]