Jippi

Nr32024

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Jordmor tror ikke jeg kommer på neste time på mandag!! Er jo lov å håpe :D termin er på lørdag og håper virkelig det setter i gang snart. Har også litt høyt blodtrykk og har fått beskjed av jordmor om å holde meg inne på et kjølig rom og drikke mye vann.. superkjipt å gå glipp av den ene uken med sommer vi får i år.. men det får bare bli slik.. :)

Det sa jm til meg for to uker siden! :p men ser ut til at jeg kommer meg til henne i mårra og.. Termin i mårra :)

Håper jeg slipper meste time også. Termin på lørdag selv. Masse lykke til :)

Så kjekt :)
Bare vær litt obs på at jeg har lest om del her inne som har fått lignende beskjeder men har blitt gående lenge etter en slik beskjed fra jm - bare så du ikke blir altfor skuffet om hun tar feil:)

Ja jeg fikk høre fødsel innen to dager. Han var ikke ute før to uker senere :) ikke for å drepe gleden, men det ødela mye for oss for da fikk vi forhåpninger og ble helt i spinn.

Ja -er forberedt på å gå lenger. Har overtidskontroll på sykehuset 26. Håper på å bli igangsatt da pga. Blodtrykket.. om jeg må gå to uker til i dette fine været kommer jeg til å gå på veggene, hehe..

Back
Topp