Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BT begynner å bli bedre nå var ca 127/72 ell noe idag , så nå har de trappet ned på doseringa på trandateSå fantastisk!!! Gleder meg på dine vegne!! Då flott at hun bare blir sterkereog sterkere. Hvordan går det med blodtrykket ditt?
Det går veldig fremover ligg på cpap men på vanlig rom oksygen, det vil si ikke noe spes oksygen behov.. Hu har hatt ekstra næring i venekateter i navelen. Den næringen ble stoppet istad og venekateteret blir tatt ut nå ell i natt.. Så nå utover er det bare melk i Sonde og melken øker de mengde på hele tiden nå.Såå bra!! Går det fint med henne? Hvor lenge må hun være på sykehuset?(aner ikke hva som er vanlig)
Dette høres kjempe bra ut! En skikkelig fighter! Godt å høre at hun har det bra og at ting går på frem. Tommelopp for den sterke prinsessen, heier på henneDet går veldig fremover ligg på cpap men på vanlig rom oksygen, det vil si ikke noe spes oksygen behov.. Hu har hatt ekstra næring i venekateter i navelen. Den næringen ble stoppet istad og venekateteret blir tatt ut nå ell i natt.. Så nå utover er det bare melk i Sonde og melken øker de mengde på hele tiden nå.
Hu som har henne nå, mente også at hun var klar for å prøve sutte på brystet snart.. For når hun får sutte på sukkervann ell smokk så blir pulsen lavere som er bra
Hun veide 1211 v fødsel og var 1040g i går .. Men snur vel nå når det blir mer matSå utrolig godt å lese at snuppa blir sterkere og sterkere <3 har hun gått opp i vekt siden fødsel?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Alle premature går ned i vekt de første dagene, helt normaltBurde hun gå ned i vekt??
Ok. Vet det er normalt ellers. Men min jente var bare 2480g da hun ble født og da var det kjempe viktig at hun ikke fikk gå bed i vekt. Tenkte kanskje at det var enda viktigere med premature som er så mye mindre.Alle premature går ned i vekt de første dagene, helt normalt![]()
Åja. Var hvertfall det de sa da vi lå på intensiven med vår.Ok. Vet det er normalt ellers. Men min jente var bare 2480g da hun ble født og da var det kjempe viktig at hun ikke fikk gå bed i vekt. Tenkte kanskje at det var enda viktigere med premature som er så mye mindre.
OkÅja. Var hvertfall det de sa da vi lå på intensiven med vår.