Hun døde hun. Hun ble født i uke 23+3 og da er jo alt så umodent og skjørt..Ok hvordan går det med dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun døde hun. Hun ble født i uke 23+3 og da er jo alt så umodent og skjørt..Ok hvordan går det med dere da?
Ånei beklager det viste jeg ikke håper det går bra med deg til tross! Ta vare på de selv. Varme tanker.Hun døde hun. Hun ble født i uke 23+3 og da er jo alt så umodent og skjørt..
Ja, det går bedre nå. Det var i slutten av november så har hatt noen mnd på oss til å komme over det verste.Ånei beklager det viste jeg ikke håper det går bra med deg til tross! Ta vare på de selv. Varme tanker.
Åja. Men var det ikke du som var innlagt med premature rier frå noen uker siden?Ja, det går bedre nå. Det var i slutten av november så har hatt noen mnd på oss til å komme over det verste.
Åja. Men var det ikke du som var innlagt med premature rier frå noen uker siden?Ja, det går bedre nå. Det var i slutten av november så har hatt noen mnd på oss til å komme over det verste.
Nei, forkorta cervix.Åja. Men var det ikke du som var innlagt med premature rier frå noen uker siden?
Aha. Der ser du jeg følger med... Men det går fint da?Nei, forkorta cervix.
Ikke så lett jada, går bra enda. Fortsatt innlagt men er kommet til uke 26 nåAha. Der ser du jeg følger med... Men det går fint da?
Krysser fingrene for deg og lille lykke tilIkke så lett jada, går bra enda. Fortsatt innlagt men er kommet til uke 26 nå
TakkKrysser fingrene for deg og lille lykke til
Prematurebarn kan gå ned 10% av fødselsvekta si de også.. Det er helt normalt og ikke farligBurde hun gå ned i vekt??