Jippi 12 uker idag

Draapen

Forelsket i forumet
Ja idag er jeg 12 uker. Har ikke hvert på ultralyd siden uke 7. Heller ikke hørt hjertelyden enda heller. Vet ikke helt når jeg skal det.

Håper alt er iorden inni magen. Heller ingen mage som er synlig, men det er litt fordi nok av kilo å ta av.

Usikker på om jeg skal bestille ny ultralyd eller, vente til 19 des for oul

Jeg skal på onsdag når jeg er 12+1. Vil vite med "sikkerhet" før vi forteller andre :)

Gratulerer med 12 uker:) vi skal på fredag. 12+4. Har ikkr vært før:) så blir spennende. Er jo ikke lenge til 19. Desember da:) vi har ikke bestillt oul enda. Så tipper jeg får etter jul.

Vi skal på 11+4, gleder meg skikkelig! Bare 3 dager igjen!! :-)

Ja idag er jeg 12 uker. Har ikke hvert på ultralyd siden uke 7. Heller ikke hørt hjertelyden enda heller. Vet ikke helt når jeg skal det.

Håper alt er iorden inni magen. Heller ingen mage som er synlig, men det er litt fordi nok av kilo å ta av.

Usikker på om jeg skal bestille ny ultralyd eller, vente til 19 des for oul
Gratulerer med nådd første mål! Kun 28 uker igjen ❤️❤️❤️

Gratulerer!! Gleder meg til jeg har passert 12 uker- det er liksom de skremmende ukene syns jeg ;-)

Så deilig å komme til 12 uker ! Og så heldig du er som får oul før jul :)

Gratulerer med 12 uker:) vi skal på fredag. 12+4. Har ikkr vært før:) så blir spennende. Er jo ikke lenge til 19. Desember da:) vi har ikke bestillt oul enda. Så tipper jeg får etter jul.
Fastlegen sender skjema til sykehus også fikk jeg brev i posten

Gratulerer med første milepæl :) Oul er ikke lenge unna, men jeg personlig hadde nok ikke klart å vente ;)

Back
Topp